// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۲

بازی The Outer Worlds معرفی شد [The Game Awards 2018]

در جریان مراسم The Game Awards 2018 استودیو آبسیدین از بازی جدید و مولتی پلتفرم خود با نام The Outer Worlds رونمایی کرد.

مراسم انتخاب بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ تحت عنوان The Game Awards 2018 هم‌اکنون در حال برگزاری است و جوایز بخش‌های مختلفی همچون بهترین بازی نقش‌آفرینی و بهترین بازی اکشن نیز تاکنون مشخص شده است. در کنار اهدای جوایز، شاهد معرفی آثار جدیدی هم هستیم که در یکی از مهم‌ترین رونمایی‌ها، استودیو آبسیدین رسما از بازی جدید خود با نام The Outer Worlds رونمایی کرد. این بازی که توسط سازندگان Fallout: New Vegas ساخته شده است، اثری نقش‌آفرینی با دوربین اول شخص است که در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.

جهان بازی The Outer Worlds دنیایی آخرالزمانی است که البته به یک سیاره خلاصه نمی‌شود و پیشرفت تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تا به کمک سفینه‌ خود بین سیارات مختلف جابجا شوید و تفنگ‌ها و سلاح‌های متنوع و جذابی را در اختیار بگیرید. با توجه به دیالوگ‌های رد و بدل شده در طول تریلر، به نظر می‌رسد همچون سری Fallout در بازی جدید آبسیدین هم بازیکنان امکان تصمیم‌گیری خواهند داشت. در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

زمان انتشار دقیق بازی در سال ۲۰۱۹ هنوز اعلام نشده است، اما پلتفرم‌های مقصد آن پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر خواهند بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده