نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

شایعه: سه گانه Metroid Prime برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد

یک فروشگاه اینترنتی سه گانه Metroid Prime محصول Retro Studios را در سایت خود قرار داده است.

فروشگاه اینترنتی سوئدی Inet به تازگی محصولی را با نام Metroid Prime Trilogy در سایت خود قرار داده است که برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. هرچند این کلکسیون از بازی‌های متروید پرایم هنوز به شکل رسمی معرفی نشده است، ولی با توجه به نزدیک بودن The Game Awards 2018 می‌توان احتمال داد که در این مراسم از آن رونمایی شود.

البته صفحه مورد نظر در حال حاضر جزییات خاصی ندارد و تنها از طرح جلد نسخه‌های قبلی متروید پرایم در کنار تریلری قدیمی از این مجموعه تشکیل شده است. ولی از آنجایی که پیش از این شاهد عرضه سه گانه متروید پرایم برای کنسول‌های قبلی نینتندو بوده‌ایم، احتمال انتشار مجدد آن هم بعید نیست.

اولین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۰۲ برای گیم کیوب منتشر شد. Retro Studios با ساخت این اثر موفق شد سری متروید را از حال و هوای دو بعدی به سه بعدی منتقل کند و این کار را به قدری استادانه انجام داد که متروید پرایم به یکی از بهترین آثار اول شخص تاریخ از دید منتقدان تبدیل شد. Metroid Prime 2: Echoes دو سال بعد از آن برای گیم کیوب منتشر شد و Metroid Prime 3: Corruption هم در سال ۲۰۰۷ به دست دارندگان Wii رسید. بعدها هر سه نسخه در کنار یکدیگر تحت عنوان Metroid Prime: Trilogy برای Wii منتشر شدند و این مجموعه یک بار دیگر هم در سال ۲۰۱۵ به صورت دیجیتالی برای Wii U عرضه شد.

در طرف دیگر، با وجود گذشت سال‌ها از عرضه سومین نسخه متروید پرایم خبر خاصی از متروید پرایم 4 نداریم و بعد از معرفی رسمی بازی در E3 2017، اطلاعات جدیدی از آن منتشر نشده است. البته با وجود غیبت بازی در E3 2018، مدیر شعبه آمریکای نینتندو رجی فیس ام مدتی قبل تأکید کرد که بازی همچنان در دست ساخت است و کار روی آن به خوبی پیش می‌رود. با توجه به سابقه نینتندو در The Game Awards می‌توان امیدوار بود که متروید پرایم 4 هم در این مراسم نمایشی داشته باشد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده