نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

بازی A Hat in Time به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست یافت

فروش بازی A Hat in Time در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان جمعا به یک میلیون نسخه رسید که با انتشار نسخه نینتندو سوییچ باری دیگر شاهد افزایش این آمار خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Gears for Breakfast از فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی A Hat in Time در تمام پلتفرم‌ها خبر داده است. این استودیو از طریق توییتر در این‌باره گفت:

بازی A Hat in Time بیش از یک میلیون نسخه فروخته است! ما در استودیو Gears for Breakfast برای همیشه قدردان طرفداران شگفت‌انگیزی هستیم که باعث تحقق این امر شدند.  

A Hat in Time

مهر ماه سال گذشته بازی سه بعدی پلتفرمر A Hat in Time در دسترس کاربران کامپیوتر و مک قرار گرفت و کمی بعد در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۶ (۶ دسامبر ۲۰۱۷) شاهد انتشار آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بودیم. این بازی به زودی به کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ نیز راه می‌یابد. در شهریور ماه سال جاری نسخه نینتندو سوییچ بازی به همراه دو بسته الحاقی تازه یعنی بسته Seal the Deal و یک بسته کوآپ با همکاری هامبل باندل معرفی شد. بسته الحاقی Seal the Deal حتی شامل یک حالت 240p به منظور زنده کردن خاطرات بازیکنان است.

استودیو Gears for Breakfast در مرداد ماه امسال اظهار داشت که بازی A Hat in Time در تمام پلتفرم‌ها ۵۰۰ هزار نسخه فروخته است و این بدان معنا است که فروش بازی در ۵ ماه گذشته بیشتر از ۱۰ ماه نخست انتشار بوده است. همچنین استودیو Gears for Breakfast به مناسبت دستیابی به این رکورد پوستری با نام Milestone Poster را از طریق وب‌سایت The Yetee عرضه کرده است که ۸ دلار قیمت دارد. با این حال، تنها ۵۰۰ نسخه از این پوستر وجود دارد که تا تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲۸ فوریه ۲۰۱۹) برای فروش در دسترس خواهد بود.

بازی A Hat in Time در حال حاضر در پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PC و Mac در دسترس است. این بازی به واسطه گیم‌پلی روان و لذت‌بخش، طراحی هنری چشم‌نواز، طراحی مراحل هوشمندانه، شخصیت‌ها و دیالوگ‌های بامزه و روند منطقی داستان‌سرایی در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

سال ۲۰۱۷ بهترین سال برای طرفدار سبک پلتفرمر بودن بود. در بین همه‌ی بزرگانی که پارسال منتشر شدند، A Hat in Time یکی از گم‌نام‌هایی بود که کاملا لیاقتش را دارد در بین آن‌ها قرار گیرد. بازی با گیم‌پلی نرم و روان خود که مکانیسم کلاه‌ها همیشه آن را تر و تازه نگه می‌دارد، به اضافه‌ی شخصیت‌های بامزه‌اش و دنیاهای کاملا متفاوت و رنگارنگ به راحتی یک پلتفرمر عالی است.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این رکورد بازی A Hat in Time در زمینه فروش با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده