نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

فاش شدن تیزر و تصاویر مفهومی جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters؛ دومین تریلر در این هفته

برادران وارنر با انتشار تیزری کوتاه از فیلم Godzilla: King of the Monsters اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم طی این هفته منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیزر، تصاویر مفهومی و تصاویری از اکشن فیگورهای دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) منتشر شده است. بامداد روز گذشته پنل ویژه فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) در نمایشگاه کامیک کان توکیوی 2018 برگزار شد که برخلاف انتظار، شاهد انتشار دومین تریلر رسمی این فیلم نبودیم. با این حال، در طول این پنل از تصاویر مفهومی جدید این فیلم به‌همراه یک تیزر کوتاه رونمایی شد که این تصاویر و تیزر تاکنون به صورت رسمی منتشر نشده‌اند. حال افرادی که در این پنل حضور داشتند، این تیزر را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد تصاویر جدیدی از اتفاقات فیلم Godzilla: King of the Monsters هستیم که در طول آن شخصیت مدیسون راسل با بازی میلی بابی براون، تلاش می‌کند تا با سازمان مونارک ارتباط برقرار کند که ظاهرا ناموفق است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است طی این هفته منتشر شود، اما از دادن تاریخ دقیق آن خودداری کرد. اولین تریلر این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال منتشر شده بود و مدتی پیش اولین تریلر بین المللی فیلم Godzilla 2 (گودزیلا ۲) منتشر شده است. در فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است شاهد حضور سه کایجوی بسیار محبوب به‌نام‌های ماترا، کینگ گیدورا و رودان باشیم که تصاویر مفهومی جدیدی از این سه کایجو به‌همراه گودزیلا منتشر شده است که در دو تصویر شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ گیدورا هستیم و این تصاویر نمای بهتری از شکل کلی این هیولاها به ما ارائه می‌کند. همچنین اکشن فیگورهای این هیولاها به خصوص مجسمه غول آسای گودزیلا نیز در نمایشگاه کامیک کان توکیوی امسال به نمایش در آمده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Godzilla: King of the Monsters به کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده