نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۴

اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد

برادران وارنر در حاشیه پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو 2018 اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) منتشر شده است. در جریان پنل شرکت برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، این شرکت اولین تریلر فیلم Godzilla (گودزیلا) را منتشر کرد که در آن برای اولین‌بار شاهد تصاویر رسمی این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۹ هستیم. در این تریلر علاوه بر بازگشت برخی از شخصیت‌های فیلم اول، شاهد معرفی شخصیت‌های انسانی جدید فیلم نیز هستیم و به نظر می‌رسد که نظریه کنترل هیولاها یا بیدار شدن آن‌ها توسط دکتر اما راسل با بازی ویرا فارمیگا یا حتی مدیسون راسل، دخترش با بازی ملی بابی براون به نوعی تایید شده است. در این تریلر شاهد یک جهان آخر الزمانی هستیم که در طول آن بازگشت گودزیلا با نفس اتمی معروفش نیز نمایش داده می‌شود، اما حضور کوتاهی دارد. علاوه بر گودزیلا، سه کایجو دیگر فیلم به‌نام‌های ماترا، کینگ گیدورا و رودان نیز معرفی می‌شوند که رودان با ورودش یک شهر را کاملا نابود می‌کند و تنها برای لحظات بسیار کوتاهی شاهد حضور کینگ گیدورا و ماترا بودیم. با این حال، به نظر می‌رسد که در فیلم باید شاهد معرفی هیولاهای بیشتری نیز باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، اولین پوستر تبلیغاتی فیلم Godzilla: King of the Monsters نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters Poster

ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Godzilla حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters به‌کارگردانی مایکل دووگرتی، قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸)  به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده