نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

بازیگر Game Of Thrones در فیلم Godzilla: King of The Monsters ایفای نقش می‌کند

کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن چارلز دنس به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of The Monsters خبر داد.

فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴ به روی پرده رفت و موفق شد ۵۲۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. اکنون دنباله این فیلم در دست ساخت است و قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر از اضافه شدن چارلز دنس به جمع بازیگران فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، دنس قرار است در این فیلم حضور داشته باشد؛ اما اطلاعات بیشتری از نقش او در فیلم منتشر نشده است. علاوه بر دنس، تاکنون حضور بازیگرانی چون ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا و آیشا هیندز در فیلم Godzilla: King of The Monsters تایید و اعلام شده است. همچنین سالی هاوکینز و کن واتانابه که در فیلم Godzilla حضور داشته‌اند، در این فیلم باز خواهند گشت.

دنس بیشتر برای بازی در نقش تایوین لنیستر در سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌هایی چون بیگانه ۳ (Alien 3)، آخرین حرکت قهرمان (Last Action Hero) و بازی تقلید (The Imitation Game) نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. ماه بهمن سال گذشته، مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus به عنوان کارگردان جدید فیلم Godzilla: King of The Monsters انتخاب و رسما معرفی شد. اوایل ماه آبان گذشته نیز دووگرتی و زک شیلدز به عنوان نویسندگان جدید فیلمنامه این فیلم معرفی شدند.

Godzilla

دووگرتی با برایان سینگر در فیلم‌هایی چون مردان ایکس ۲ (X-Men 2) و بازگشت سوپرمن (Superman Returns) همکاری داشته است. در ماه اردیبهشت بود که فیلم Godzilla: King of The Monsters کارگردان خود را از دست داد. پیش از این، کارگردانی فیلم بر عهده گرث ادواردز، کارگردان فیلم گودزیلا (Godzilla) و روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، بوده است. این فیلم بخشی از دنیای سینمایی هیولایی مشترک برادران وارنر و لجندری پیکچرز با نام MonsterVerse خواهد بود که فیلم Kong: Skull Island (کونگ: جزیره‌ی جمجمه) چندی پیش به روی پرده رفت و فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) هم در تاریخ ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

فیلم Godzilla: King of the Monsters در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده