نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

اکران فیلم Godzilla: King of Monsters عقب افتاد

برادران وارنر تاریخ اکران جدید چند فیلم خود از جمله فیلم Godzilla: King of Monsters و دنباله فیلم The Shining را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر تاریخ اکران جدید چند فیلم خود را اعلام کرده است. فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود، حال اکنون قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. پیش از این در این تاریخ، فیلم The Six Billion Dollar Man (مرد شش‌ میلیارد دلاری) قرار بود اکران شود که پس از جدایی کارگردانش، حال این فیلم با یک سال تاخیر اکنون برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. مارک والبرگ قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند.

فیلم The Six Billion Dollar Man براساس رمان Cyborg (سایبورگ) اثر مارتین کیدن و یک سریال تلویزیونی کوتاه و قدیمی به‌ همین نام، در دست ساخت و تولید است که داستان یک افسر نظامی به‌نام استیو آستین را روایت می‌کند که بخشی از یک برنامه محرمانه دولتی است و در آن پس از یک حادثه بسیار وحشتناک به مرگ بسیار نزدیک می‌شود. استیو با کمک فناوری پیشرفته احیا می‌شود و با توانایی فوق‌العاده‌ای به زندگی باز می‌گردد و به اولین انسان بیونیک جهان تبدیل می‌شود.

The Six Million Dollar Man

ملی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla: King of the Monsters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم Krampus (کرمپوس)، بوده است. همچنین او به همراه زک شیلدز کار نوشتن فیلمنامه دنباله دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) را نیز بر عهده داشته است.

همچنین برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) که دنباله فیلم The Shining (درخشش) است، قرار است در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. مایک فلناگان، کارگردان فیلم Ouija: Origin of Evil (ویجا: خاستگاه شیطان) و فیلم Gerald's Game (بازی جرالد)، کارگردانی این فیلم را که براساس رمان‌های استفن کینگ در دست ساخت است، بر عهده خواهد داشت. همچنین فلناگان به‌همراه آکیوا گلدزمن، نویسنده و کارگردان برخی از قسمت‌های سریال Fringe (فرینج)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Sleep را نیز بر عهده دارد.

همچنین در پایان برادران وارنر اعلام کرد که اکران فیلم Crazy Rich Asians دو روز جلو افتاده و حال اکنون قرار است در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۱۸ (۲۴ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کنستانس وو، هنری گلدینگ، جما چان، لیسا لو، میشل یئو، سونویا میزونو و کریس پانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جان ام. چو کارگردانی فیلم Crazy Rich Asians را بر عهده داشته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده