نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین تریلر بین المللی فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین تریلر بین المللی فیلم Godzilla: King of the Monsters را منتشر کرده است که البته حاوی تصاویر جدیدی نیست.

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، کمپانی برادران وارنر در جریان پنل خود سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر بین المللی دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) منتشر شده است. این تریلر در واقع برای بازار کشور ژاپن منتشر شده است، اما حاوی تصاویر چندان جدیدی نیست و در اصل نسخه کوتاه‌تر تریلر اول این فیلم مورد انتظار است. با این حال، این تریلر حاوی چند صحنه بسیار کوتاه جدیدی است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است دارای یک پنل ویژه در نمایشگاه کامیک کان توکیوی 2018 باشد. این پنل روز شنبه هفته آینده منتشر خواهد شد که انتظار می‌رود دومین تریلر رسمی فیلم Godzilla 2 در آن منتشر شود. به‌تازگی نیز تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که در آن گودزیلا حضور دارد. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. به‌تازگی مراحل ساخت و تولید این فیلم نیز به پایان رسیده است. در فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است شاهد حضور سه کایجوی بسیار محبوب به‌نام‌های ماترا، کینگ گیدورا و رودان باشیم.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده