نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

ستاره Stranger Things به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters پیوست

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که ملی بابی براون به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters اضافه شده است.

هفته گذشته مایکل دووگرتی، کارگردان و نویسنده فیلم کرمپوس (Krampus به عنوان کارگردان جدید فیلم گودزیلا: پادشاه هیولاها (Godzilla: King of The Monsters) انتخاب و رسما معرفی شد. حال طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، ملی بابی براون، بازیگر نقش شخصیت ایلون (Eleven) در سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)، به جمع بازیگران فیلم Godzilla: King of the Monsters اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، براون اخیرا قرارداد رسمی برای بازی در این فیلم امضا کرده است. او نخستین بازیگری است که حضورش در دنباله فیلم گودزیلا (Godzilla) تایید شده است. آرون تایلر-جانسون و الیزابت اولسن بازیگران اصلی فیلم اول بودند‌، با این حال، حضور این دو بازیگر در دنباله این فیلم هنوز تایید نشده است.

براون برای بازی در نقش ایلون در سریال Stranger Things که دارای قدرت‌های فرابشری و مرموز بود، بسیار شناخته و محبوب شده است. این سریال در تابستان امسال توسط نت‌فلیکس منتشر شد. در ماه نوامبر تایید شد که او در فصل دوم سریال Stranger Things باز خواهد گشت. اوایل ماه آبان، دووگرتی و زک شیلدز به عنوان نویسندگان جدید فیلمنامه فیلم Godzilla: King of the Monsters معرفی شدند. از آن زمان، شایعاتی زیادی مبنی بر اینکه دووگرتی علاوه بر نویسندگی، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت، شنیده می‌شد. در ماه اردیبهشت بود که فیلم Godzilla: King of the Monsters کارگردان خود را از دست داد، پیش از این، کارگردانی این فیلم بر عهده گرث ادواردز، کارگردان فیلم Godzilla و روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، بود.

فیلم Godzilla: King of the Monsters با ۹ ماه تاخیر در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد. پیش از این، این فیلم قرار بود در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود. فیلم Godzilla: King of Monsters بخشی از دنیای سینمایی هیولایی مشترک برادران وارنر و لجندری پیکچرز خواهد بود که قرار است جدیدترین فیلم آن یعنی کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) حدود یک ماه دیگر در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۱۳۹۵) اکران شود. فیلم گودزیلا علیه کونگ (Godzilla vs. Kong)، دیگر فیلم این مجموعه است که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. گفته می‌شود نام این دنیای سینمایی مشترک، MonsterVerse خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده