نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

بازی Super Smash Bros. Ultimate سریع‌ترین فروش تاریخ نینتندو سوییچ در اروپا را داشته است

بازی Super Smash Bros. Ultimate که در حال حاضر لقب سریع‌ترین بازی فروخته شده تاریخ نینتندو سوییچ در اروپا را یدک می‌کشد، همچنان به عملکرد بی‌نظیرش ادامه می‌دهد.

دور از انتظار نبود که بازی Super Smash Bros. Ultimate به موفقیتی بزرگ برسد. پیروزی این بازی به سبب داشتن کاراکترهایِ نام‌آشنا از مجموعه‌های محبوبی نظیر مجموعه Castlevania، مجموعه Super Mario Bros، مجموعه Street Fighter و مجموعه Final Fantasy از قبل مسجل شده بود. با این حال، کسی نمی‌توانست میزان موفقیت این بازی را پیش‌بینی کند.

به دنبال انتشار خبرهای دلگرم‌کننده از موفقیت‌ کنسول نینتندو سوییچ در روز گذشته، به نظر می‌رسد که میزان فروش بازی Super Smash Bros. Ultimate نیز فراتر از انتظارات ظاهر شده است. این بازی نه‌تنها با فروش سه میلیون نسخه‌ای خود در ظرف یازده روز نقش بزرگی را برای نینتندو سوییچ در ثبت رکورد سریع‌ترین فروش در بین کنسول‌های نسل هشتم ایفا کرد، بلکه حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رکورد تازه‌ای را در زمینه فروش به ثبت رسانده است.

شعبه اروپایی کمپانی نینتندو از طریق توییت جدیدی باافتخار اعلام کرد که بازی Super Smash Bros. Ultimate تا به حال سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ در این منطقه داشته است. این بازی به صورت انحصاری در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت که این موضوع دستاورد قابل توجه بازی را شگفت‌انگیزتر از قبل می‌کند. شعبه اروپایی نینتندو در این‌باره اذعان داشت:

از شما بابت ثبت رکورد سریع‌ترین بازی فروخته شده نینتندو سوییچ در اروپا به وسیله بازی Super Smash Bros. Ultimate سپاسگزاریم.

اگر شما یکی از معدود کسانی هستید که در موفقیت چشم‌گیر بازی Super Smash Bros. Ultimate سهیم نبوده است، همین حالا می‌توانید به تهیه بازی اقدام کنید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده