نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

بازی Dishonored 2 و بسته Death Of The Outsider میزبان محتوای جدیدی شدند

کمپانی بتسدا اقدام به انتشار محتویات جدیدی برای بازی Dishonored 2 و بسته الحاقی Death Of The Outsider کرد که از میان آن‌ها می‌توان به حالت سیاه و سفید و حالت Mission Plus اشاره کرد.

اگر برای تجربه دوباره بازی Dishonored 2 و بسته الحاقی مستقل آن یعنی Death of the Outsider در تعطیلات آخرسال به دنبال دلیل خوبی می‌گردید، خبرهای خوبی برای‌تان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی بتسدا باری دیگر تنور این بازی‌ها را با ارائه محتویات تازه گرم کرده است. این کمپانی با ارسال پست جدیدی از انتشار محتویات تازه برای بازی Dishonored 2 و بسته Death of the Outsider خبر داد که شامل دو محتوای یکسان برای آن‌ها می‌شود. اولین مورد حالت سیاه و سفید است که تجربه بازی را به میزان قابل توجهی متحول می‌سازد. زمانی که از فیلتر سیاه و سفید استفاده می‌کنید، تنها یک مورد رنگ خود را حفظ می‌کند و آن خون است.

حالت Mission+ محتوای اضافی‌ دیگری است که امکان تجربه دوباره هر یک از ماموریت‌های بازی Dishonored 2 و بسته Death Of The Outsider را با تمام سلاح‌ها و قدرت‌های آزادشده برای بازیکنان فراهم می‌کند. هدف از این حالت، فراهم کردن امکان گشت‌وگذار آزادانه بازیکنان در بازی با تمام قابلیت‌های موجود است؛ بنابراین بازیکنان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی به تجربه بازی بپردازند. بازیکنان همچنین می‌توانند بسته Imperial Assassin's Pack را در بازی Dishonored 2 دریافت کنند که در ابتدا به عنوان پاداش پیش خرید بازی در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود و شامل مواردی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • طلسم Duelist’s Luck
  • طلسم Void Favor
  • گیتار درون بازی Antique Serkonan Guitar برای امیلی و کوروو به منظور برقراری تعامل
  • کتاب درون بازی Goodbye, Karnaca - وداع خواننده
  • تعداد ۵۰۰ سکه جایزه

Dishonored 2

با اینکه محتوای تازه بازی Dishonored 2 و بسته Death of the Outsider رایگان است، اما بازیکنان باید برای آزادسازی آن‌ها کاری را انجام دهند؛ بدین صورت که در هر یک از این بازی‌ها وارد حساب کاربریشان شوند. اگر حساب کاربری بتسدا ندارید، می‌توانید در وب‌سایت Bethesda.net اقدام به ثبت نام کنید. بازی Dishonored 2 در حال حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی به واسطه بهبود نقاط قوت قسمت اول، طراحی مراحل خلاقانه و به‌یادماندنی، آزادی عمل فوق‌العاده در اکشن و مخفی‌کاری، گسترش دنیاسازی غنی قسمت اول و کارگردانی بصری خیره‌کننده در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Dishonored 2 حاصل یک دنباله‌سازی کلاسیک است. دنباله‌ای که برخلاف بسیاری از بازی‌های این روزها به کلی تغییر نکرده، بلکه نسخه‌ی زیباتر، هیجان‌انگیزتر و کامل‌تری از بازی اول محسوب می‌شود. در دورانی که طراحی مرحله مورد کمترین توجه از سوی سازندگان قرار می‌گیرد، استودیوی آرکین باز دوباره اهمیت و جادوی آن را ثابت کرده است. مخفی‌کاری در محیط‌های عظیم و گسترده‌ی شهر کارناکا با وجود طراحی مراحل معرکه‌ی بازی، اعتیادآورتر از این نمی‌شود. Dishonored 2 کماکان به خاطر داستانگویی عقب‌مانده‌اش بی‌نقص نیست، اما این دلیل نمی‌شود که آن را از دست بدهید.

شما می‌توانید نقد و بررسی بسته الحاقی مستقل Death Of The Outsider را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده