// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

جزئیات آپدیت جدید بازی Ghost Recon Wildlands با انتشار تریلری مشخص شد

محتوای Special Operation 3 برای بازی Ghost Recon Wildlands همراه با تریلری اعلام شد. این بازی میزبان شخصیت‌های نسخه‌ی Future Soldier خواهد بود.

شرکت یوبیسافت همچنان بعد از گذشت حدود دو سال از عرضه‌ی بازی Ghost Recon Wildlands، از این بازی پشتیبانی کرده و برنامه‌های بلند مدتی برای آن دارد. در همین راستا، به‌روزرسانی جدید این بازی با نام Special Operation 3 مجددا شاهد یک کراس‌اور دیگر با بازی‌های این شرکت هستیم. این بار شخصیت‌های بازی Ghost Recon Future Soldier به بازی اضافه خواهند شد.

این شخصیت‌ها شامل اسکات میچل و جان کوزک است. این ماموریت مخصوص باعث شده تا این گوست‌های افسانه‌ای به بولیوی بیایند و موضوع دخالت آن‌ها هم، بررسی و از بین بردن یک تهدید هسته‌ای توسط کارتل مواد مخدر سانتا بلانکا است. طبق روال Special Operation های قبل، شما باز هم نمی‌توانید با شخصیت‌های اضافه شده به بازی، بازی کنید و فقط به آن‌ها در انجام ماموریت کمک خواهید کرد.

در داستان بازی قسمت قبل، یعنی گوست ریکان فیوچر سولجر، گوست‌ها به صورت مقطعی در بولیوی حضور داشتند و ماموریتی را به انجام رساندند. در نتیجه این موضوع باعث شد تا Ubisoft این کراس‌اور را با نسخه‌ی گوست ریکان وایلدلندز انجام دهد.

با عرضه شدن این بروزرسانی چندین آیتم و ویژگی‌های جدید هم به بازی اضافه شدند. طرح و رنگ جدید برای چترنجات، حالت عکس، پک Silent Spade، پک Infantry Forces، پنج آیکون جدید و بیش از ۹۰ آیتم دیگر در لوت باکس‌های بازی، از جمله آیتم‌های اضافه شده است. این به موارد به اینجا ختم نمی‌شود؛ چرا که چند اسلحه‌ی جدید (مانند اسلحه‌ی F2000)، چند نقشه‌ی جدید برای حالت چندنفره‌ی Ghost War و دو کلاس جدید Vangauard و Sharpshooter هم به بازی اضافه خواهد شد. همچنین برای حالت PvE هم، گجت مخفی‌سازی گوست‌ها که در نسخه‌ی Future Soldier وجود داشت برای استفاده در این مراحل در دسترس بازیکنان است. این بروزرسانی از امروز برای همه‌ی کاربران عرضه می‌شود. دارندگان Year 2 Pass بازی می‌توانند این به‌روزرسانی را یک هفته زودتر تجربه کنند ولی بازیکنان عادی باید یک هفته منتظر بمانند.

بازی Ghost Recon Wildlands برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ویندوز در دسترس است.

در آخر شما را به تماشای این تریلر زیبا دعوت می‌کنیم.

دانلود با کیفیت 480p  |  دانلود با کیفیت 720p


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده