// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

کمپانی یوبیسافت اطلاعات محتویات رایگان ماه نوامبر Assassin's Creed Odyssey را منتشر کرد

کمپانی یوبیسافت اعلام کرده است که محتویات رایگانی نظیر مراحل و رویدادهای مختلف را برای بازیکنان در نظر گرفته است تا بیش از پیش با شخصیت‌های بازی ارتباط بر قرار کنند.

تقریبا یک ماه است که بازی Assassin's Creed Odyssey عرضه شده و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed Odyssey، جزئیاتی از محتویات رایگان ماه نوامبر این بازی را منتشر کرده است.

در ماه نوامبر مراحل و رویدادهای جدیدی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت تا بیش از پیش با شخصیت‌های جهان آدیسی و یونان در ارتباط باشند. یکی از مراحل بازی The Show Must Go On نام دارد که در جریان آن بازیکنان در قالب یک هنرپیشه قرار می‌گیرند که باید نبرد ۳۰۰ را به‌تصویر بکشند. در ادامه کمپانی یوبی سافت اعلام کرده است که مزدوران و کشتی‌های جدیدی هم به بازی اضافه می‌شوند تا بازیکنان بتوانند آن‌ها را از بین ببرند. نابود کردن کشتی‌ها یا کشتن مزدورها به شما آیتم‌های ارزشمندی را می‌دهد.

از دیگر محتویات رایگان ماه نوامبر بازی Assassin's Creed Odyssey می‌توان به اضافه شدن یک هیولای جدید به‌نام سایکلاپس اشاره کرد که بازیکنان می‌توانند با او مبارزه کنند. مرحله‌ی مربوطه به لیست ماموریت‌های شما اضافه می‌شود و با انجام آن آیتم‌های منحصربه‌فردی را دریافت می‌کنید. در انتها مشخص شده است که سقف سطح بازیکنان هم افزایش خواهد یافت. در حال حاضر سطح ۵۰، آخرین سطح در نظر گرفته شده برای بازیکنان نسخه آدیسی است، اما پس از منتشر شدن آپدیت محتویات رایگان ماه نوامبر، سطح ۷۰، آخرین سطح بازی خواهد بود.

آپدیت محتویات رایگان بازی Assassin's Creed Odyssey در تاریخ ۲۲ آبان ماه (۱۳ نوامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده