// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

در نسخه بعدی The Legend of Zelda احتمالا شاهد بازگشت سیاه چال ها خواهیم بود

با توجه به لیست شغلی منتشر شده از سوی کمپانی نینتندو، تیم سازنده The Legend of Zelda به‌دنبال شخصی است که بتواند روی سیاه‌چال‌ها کار کند.

یکی از ویژگی‌های مجموعه‌ The Legend of Zelda سیاه‌چال‌هایی هستند که بازیکنان را به‌چالش می‌کشند. این در حالی است که در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild، کمپانی نینتندو به‌جای سیاه‌چال‌ها از Shrineها استفاده کرده بود که به اشکال مختلفی بازیکنان را به‌چالش می‌کشیدند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو برای یک بازی از The Legend of Zelda آگهی شغلی جدیدی را منتشر کرده است که به سیاه‌چال‌ها اشاره دارد.

در آگهی شغلی آمده است که کمپانی نینتندو به‌دنبال یک طراح سطح و طراح 3DCG است که بتوانند روی مجموعه The Legend of Zelda کار کنند. البته این لیست به زبان ژاپنی منتشر شده است، اما یکی از کاربران سایت ResetEra آن را به انگلیسی ترجمه کرده است. وظیفه‌ی طراحی 3DCG این است که نقشه ابتدایی و ساختار سیاه‌چال‌ها را طراحی کند که طراحی کانسپت‌های اولیه هم جزو این موارد به‌حساب می‌آید. این در حالی است که طراح سطح، وظیفه دارد لایه‌های یک سیاه‌چال و محل قرار گیری دشمنان را طراحی کند.

در این میان اشاره کنم که کمپانی نینتندو در لیست شغلی خود هیچ اشاره‌ای به نسخه‌ی جدید The Legend of Zelda نکرده است و از عبارت یکی از بازی‌های این مجموعه، استفاده کرده است؛ در نتیجه احتمال دارد شاهد یک دنباله‌ داستانی جدید یا یک نسخه ریمستر باشیم. با این‌حال باید صبر کنیم و ببینیم کمپانی نینتندو چه موردی را برای هوادارانش در نظر گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده