نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

تصویر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters منتشر شد

بخش ژاپنی برادران وارنر تصویر جدیدی از فیلم Godzilla: King of the Monsters برای تبلیغ پنل این فیلم در نمایشگاه کامیک کان توکیو 2018 را منتشر کرد.

در جریان پنل کمپانی برادران وارنر در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، سرانجام اولین تریلر رسمی فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) منتشر شد. همچنین به‌تازگی مشخص شده است که دنباله فیلم Godzilla (گودزیلا) قرار است دارای یک پنل ویژه در نمایشگاه کامیک کان توکیوی 2018 باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. در این تصویر که توسط بخش ژاپنی این فیلم در توییتر منتشر شده است، شاهد حضور گودزیلا در هوای بارانی و طوفانی هستیم که پیش از این بخش‌هایی از این صحنه را در اولین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters مشاهده کرده بودیم و حال این تصویر زاویه بهتر و متفاوتی را از این صحنه به ما ارائه می‌کند که در اطراف گودزیلا هلیکوپترهای در حال پرواز کاملا قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Godzilla: King of the Monsters

همچنین این صفحه بار دیگر تاکید می‌کند که این پنل ويژه قرار است روز شنبه هفته آینده در نمایشگاه کامیک کان توکیوی امسال برگزار شود که انتظار می‌رود دومین تریلر فیلم Godzilla: King of the Monsters در طول این پنل منتشر شود. در این پنل قرار است شاهد حضور مایکل دووگرتی، کارگردان این فیلم نیز باشیم. علاوه بر این، قابل انتظار است که این تصویر بخشی از تصاویر جدید این فیلم در دومین تریلر دنباله فیلم Godzilla باشد که پیش از این نیز تصاویری از اولین تریلر این فیلم پیش از انتشار آن منتشر شده بود. میلی بابی براون، کایل چندلر، ویرا فارمیگا، چارلز دنس، سالی هاوکینز، کن واتانابه، رندی هیونز، توماس میدلتیچ، آیشا هیندز، اوشی جکسون جونیور، جانگ زئی، آنتونی راموس، الیزابت لودلو و رندی هیونز، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla: King of the Monsters قرار است در تاریخ ۳۱ می ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) قرار است در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده