نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

حضور پررنگ نینتندو و مایکروسافت در غیاب سونی در نمایشگاه E3 2019

با اینکه کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2019 حضور ندارد، اما ظاهرا دو کمپانی نینتندو و مایکروسافت همچنان برای نمایشگاه سال آینده هیجان‌زده هستند.

در حرکتی بی‌سابقه که هیچ‌کس انتظارش را نداشت، کمپانی سونی اعلام کرد که در نمایشگاه E3 2018 شرکت نخواهد کرد. برای اولین بار در تاریخ بیست ساله این همایش مستقر در لس آنجلس، کمپانی سونی تصمیم به ترک کامل نمایشگاه گرفته است. 

علی‌رغم این مورد تعجب‌آور و ناگهانی، ظاهرا نمایشگاه E3 2019 قرار است تا به مانند همیشه به کارش ادامه دهد. تمام ناشران عادی مطابق انتظارات در نمایشگاه E3 2018 شرکت خواهند کرد؛ ناشرانی از قبیل اکتیویژن، یوبیسافت و البته بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر که احتمالا با بازی تازه استودیو راک‌استدی در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.

همچنین باری دیگر شاهد حضور دارندگان پلتفرم‌ها یعنی مایکروسافت و نینتندو در نمایشگاه E3 2018 خواهیم بود. با وجود نگرش منفی حال حاضر بسیاری از افراد به این نمایشگاه، به نظر می‌رسد رجی فیس-ام از کمپانی نینتندو هیجان زیادی برای آن دارد. او در این‌باره گفت:

نمایشگاه E3 فرصت فوق‌العاده‌ای برای ما است تا بازی‌ها و تجربه‌های تازه را با طرفداران و شرکای تجاری از سراسر جهان به اشتراک بگذاریم. ما هر ساله درباره بهترین روش‌هایی که در نمایشگاه E3 آتی می‌توانیم لبخند را به صورت مردم بیاوریم، صحبت می‌کنیم.

ظاهرا فیل اسپنسر از کمپانی مایکروسافت نیز از چشم‌انداز نمایشگاه E3 2018 راضی است و با بررسی کلماتی که از دهان او برای توصیف نمایشگاه بیرون آمده است، می‌توان متوجه این موضوع شد. او در این‌باره اظهار داشت:

نمایشگاه E3 یک پلتفرم خارق‌العاده برای نمایش طراوت و خلاقیت صنعت بازی‌های ویدیویی است. انجمن نرم‌افزارهای سرگرمی به گسترش این رویداد برای طرفداران و صنعت ادامه می‌دهد و ما منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی در نمایشگاه E3 2019 رخ می‌دهد.

بنابراین با توجه به اظهارات فیل اسپنسر و رجی فیس-ام شاهد نمایشگاه فوق‌العاده‌ای خواهیم بود. بدیهی است که در حال حاضر نمایشگاه E3 در مرحله گذار است؛ به طوری که در دو سال گذشته انجمن ESA امکان شرکت مردم در این نمایشگاه را فراهم کرد و برای سال ۲۰۱۹ وعده برگزاری یک نمایشگاه بزرگتر با تمرکز روی ورزش‌های الکترونیک را داد. اینکه کمپانی سونی پس از سال ۲۰۱۹ باری دیگر در نمایشگاه E3 حضور پیدا کند، مشخص نیست اما این نمایشگاه بدون آن‌ها نیز ادامه خواهد یافت. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده