// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

تریلر نقشه Nuketown بازی COD: Black Ops 4 منتشر شد

در راستای عرضه‌ی نقشه Nuketown برای بازی Call of Duty: Black Ops 4، ویدیویی هم از این نقشه منتشر شد تا با حال و هوای آن آشنا شویم.

چندی پیش بود که اعلام شد نقشه‌ی Nuketown به زودی در دسترس کاربران بازی Call of Duty: Black Ops 4 قرار می‌گیرد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، امروز نقشه‌ی Nuketown در دسترس خواهد گرفت و در همین راستا، ویدیویی از ظاهر جدید این نقشه در بازی COD: Black Ops 4 منتشر شده است.

در اینجا نقشه‌ی Nuketown را با ظاهری برفی مشاهده می‌کنیم و از طرفی به‌نظر می‌رسد شاهد پرتاب یک کلاهک هسته‌ای هم خواهیم بود. در انتها مشخص شده است که نقشه‌ی Nuketown در ابتدا برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر می‌توانند از هفته‌ی آینده، نقشه Nuketown را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو نقشه Nuketown برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی COD: Black Ops 4 توانست از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده