// شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹

کاراکترهای Shovel Knight به بازی Brawlhalla اضافه شدند

کمپانی یوبی سافت با انتشار توییتی اعلام کرد که کاراکتر‌های Shovel Knight در قالب پوسته‌هایی به جمع مبارزان بازی Brawlhalla ملحق شدند.

کاراکترهای بازی Shovel Knight در قالب یک آپدیت رایگان به Brawlhalla اضافه شده‌اند. این اتفاق در واقع مصادف می‌شود با اولین رویداد کراس اور این بازی مبارزه‌ای و آنلاین.

تمامی کاراکتر‌های بازی شاول نایت به شکل پوسته یا همان اسکین (Skin) به جمع مبارزان Brawlhalla اضافه شده‌اند. پوسته شاول نایت برای کاراکتر Gnash، پلگ کینگ برای Caspian، کینگ نایت برای Sir Roland، بلک نایت برای Orion و اسپکتر نایت برای Nix در نظر گرفته شده است. سازندگان برای اینکه بتوانند حس و حال کاراکتر‌های بازی شاول نایت را در مبارزان خود به وجود بیاورند انیمیشن‌ها، صداها و افکت‌های جلوه‌ای را نیز در کنار پوسته‌ها به شخصیت‌ها اضافه کرده‌اند. به طور مثال، ناشر این بازی یعنی کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) در بیانیه‌های خود گفت که بمب‌های کاراکتر کاسپین با آیتم دیگری برای Plague Knight جایگزین شده است تا بتواند حضور کاراکترهای شاول نایت را به شکل بهتری برای بازیکنان فراهم کند.

علاوه بر اضافه شدن کاراکتر‌های یاد شده، سازندگان از راه‌یابی نقشه جدیدی با حال و هوای بازی Shovel Knight به Brawlhalla خبر داده‌اند. نقشه‌ یاد شده به طور رایگان برای تمامی حالت‌ها، مبارزات یک در مقابل یک و دو در مقابل دو در دسترس بازیکنان قرار گرفت. نماینده استودیو یات کلاب (Yacht Club Games) در رابطه با اضافه شدن کاراکتر جدید گفت:

در راستای فعالیت کاری‌مان برای اضافه کردن کاراکتر‌های بازی شاول نایت، ما زمان خوش‌آیندی با استودیو بلو ماموث گیمز و یوبیسافت گذرانده‌ایم. ما خیلی خوشحال هستیم که می‌توانیم شوالیه‌های بازی شاول نایت را در بازی مبارزه Brawlhalla ببینیم و امیدوار هستیم که طرفداران نیز از دیدن آنها به وجد در آیند.

brawlhlla

به گفته سازندگان این آخرین رویداد کراس اور این بازی محسوب نمی‌شود و در آن سو در تاریخ ۶ نوامبر‌ (۱۵ آبان ماه) کاراکتر اصلی بازی Rayman نیز به جمع مبارزان این بازی ملحق خواهد شد. اکنون تعداد کاراکتر‌های رایگان Legend rotation نیز در این بازی از ۶ به ۸ نفر افزایش یافته است. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. گفتنی است که بازی برالهالا در تاریخ ۱۵ آبان ماه برای ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز پورت می‌شود.

در انتها می‌توانید توییت کمپانی یوبی سافت را نیز در رابطه با رویداد جدید مشاهده کنید:

رویداد کراس اور بازی‌های Brawlhalla و Shovel Knight هم‌اکنون در دسترس است.

 نظرات خود را در مورد اضافه شدن کاراکتر‌های بازی شاول نایت به Brawlhalla با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده