// پنجشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴

بسته الحاقی Surf ‘m’ Turf بازی Overcooked 2 منتشر شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی آشپزی Overcooked 2 با نام Surf ‘m’ Turf هم‌اکنون برای PS4 ،Xbox One، کامپیوتر و Nintendo Swtich در دسترس است.

مدت زمان زیادی از عرضه بازی آشپزی و دوست‌داشتنی Overcooked 2، ساخته استودیو Ghost Town Games و تیم 17 (Team 17)، نگذشته است. حال در تازه‌ترین اخبار بازی‌، سازندگان اعلام کردند که محتوای جدیدی با نام Surf ‘n’ Turf هم‌اکنون برای دارندگان این بازی در دسترس قرار گرفته است.

بسته الحاقی جدید Overcooked 2 در واقع محیط‌های گرمسیری را در کنار سواحل به بازی اضافه می‌کند. ۱۲ مرحله جدید برای بخش کمپین این بازی در نظر گرفته شده است. هر یک از مراحل یاد شده در حالی که از طراحی متفاوتی برخوردار است، شما را با استراتژی‌های مختلف و غافل‌گیر کننده روبه‌رو می‌کند. در این میان، غذاها و میوه‌هایی جدید با سه سرآشپز تازه در بسته دانلودی Surf ‘n’ Turf قرار گرفته‌اند.

در آشپزخانه‌های این بسته الحاقی، تفنگ‌های آب‌پاش جای گرفته است که با آن‌ها می‌توانید دوستان خود را اذیت کنید و در حالی که یک روند سخت را پشت سر می‌گذرانید یک حال و هوای طنزآمیز را نیز تجربه کنید. در آن سو حالت نیو گیم پلاس نیز به بازی Overcooked 2 اضافه شده است که می‌تواند باری دیگر شما را به انجام بازی تشویق کند.

بسته الحاقی Surf ‘m’ Turf بازی Overcooked 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. با مراجعه به وب سایت آمازون می‌توانید این بازی را خریداری کنید. سازندگان ضمن انتشار بسته الحاقی جدید، تریلری را نیز با طرفداران در میان گذاشتند که در پایین می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید و با محتویات جدید آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Overcooked 2 در جریان بررسی زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. برای مطالعه متن کامل نقد آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Overcooked 2 یکی از آن محصولات ویدیوگیمی ظاهرا کوچک اما محترمی است که تک‌تک بخش‌های‌شان را با تلاش برای سرگرم کردن مخاطبان خلق می‌کنند. بازی از یک گیم‌پلی پرشده از چالش‌های متفاوت، محیط‌های چشم‌نواز و جذب‌کننده و صد البته موسیقی‌هایی بهره می‌برد که از پس راضی کردن هر بازیکنی برمی‌آیند. ساخته‌ی استودیوی Team17، بازی بدون نقصی نیست. ولی در بسیاری از دقایق تجربه‌ی آن به قدری سرگرم می‌شوید و در صورت تجربه به صورت کوآپ آفلاین در کنار دوستان‌تان می‌خندید، که عملا در ذهن‌تان فرصتی برای تفاوت قائل شدن مابین آن و آثار بی‌نقص، پیدا نمی‌کنید. 

نظرات خود را در مورد این بازی و بسته الحاقی جدیدش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده