// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵

ساخت نسخه فرعی مجموعه Jump Street با شخصیت اصلی مونث ادامه دارد

 کمپانی سونی پیکچرز در حال توسعه یک نسخه فرعی و زن-محور از مجموعه جذاب و کمدی Jump Street است. با زومجی همراه باشید.

بنا به گزارش منتشر شده از سوی خبرگزاری ورایتی در رابطه با چراغ سبز دادن سونی به سومین قسمت Bad Boys شاهد اشاراتی به پروژه‌های دیگر این کمپانی از جمله نسخه فرعی مجموعه Men in Black (مردان سیاه پوش) با بازی تسا تامپسون و کریس همسورث و بازسازی در حال ساخت Charlie's Angels هستیم، اما این گزارش اشاراتی نیز به این موضوع داشته است که کمپانی سونی به سختی در حال کار روی یک نسخه فرعی و زن-محور از مجموعه Jump Street است.

برای مدتی به نظر می‌رسید که استودیو سازنده قصد دارد دنیای دو مجموعه Jump Street و مردان سیاه پوش را به یک دنیای مشترک تبدیل کند، ولی سونی با ساخت نسخه فرعی مردان سیاه پوش با بازی کریس همسورث و تسا تامپسون تا حدودی این ایده و آینده‌ی مجموعه‌ی کمدی و جذاب Jump Street را وارد هاله‌ای از ابهامات کرد.

از آنجایی که هر نسخه فرعی Jump Street با در بسته روبه‌رو می‌شود، این موضوع مطمئنا برای طرفداران مجموعه تعجب‌آور است. جونا هیل، ستاره این فیلم سینمایی در این رابطه می‌گوید:

این بسیار پیچیده است. آن ها قصد دارند هر کاری را که می‌خواهند پیش ببرند، اما انجام این کار با جنس مردان سیاه پوش به نوعی غیر ممکن است. ساختن فیلم‌های Jump Street بسیار لذت‌بخش بود و تمام نکته خنده‌دار آن‌ها هم مسخره کردن بازسازی‌ها و دنباله‌ها بود، اما حالا این به یک دنباله بازسازی شده بسیار بزرگ تبدیل شده است. تقریبا به چیزی تبدیل شده که مسخره‌اش می‌کردیم و این سخت است که آن نکات خنده‌دار را ادامه دهیم، در حالی که این یک ریسک بزرگ است.

jump street/men in black

اما حال پس از گذشت مدتی به نظر می‌رسد که ساخت دنباله این مجموعه به واقعیت تبدیل شده است.

سنفورد پنیچ، رئیس کلمبیا پیکچرز در مصاحبه‌اش خاطرنشان می‌کند:

ما فکر می‌کنیم که جذابیتی در نگه داشتن آن حال و هوای احمقانه و بی‌ادبانه Jump Street وجود دارد، اما شاید ماجرا باید از زاویه دید یک پلیس مخفی زن گفته شود. ما به اندازه کافی کمدی‌های پلیسی مردانه داشته‌ایم. فیلمنامه واقعا خنده‌دار است و یک تازگی خاصی در آن وجود دارد.

بر اساس گزارش ورایتی تمرکز سازندگان روی انتخاب و یافتن کمدین زن مناسب برای این اثر در حال ساخت است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده فیلمنامه این فیلم به نویسندگی رادنی راثمن از سال ۲۰۱۶ در حال توسعه است. سنفورد پنیچ در این رابطه می‌گوید:

هدف این است که فیلم ما با دیگر آثار متفاوت باشد؛ اثری که نه مشابهش را ساخته باشند و نه بازیابی شده باشد.

او در ادامه به این موضوع می پردازد که:

با توجه به حجم محتویات در حال استریم و تلویزیونی، ما وقت زیادی را صرف حرف زدن در رابطه با فیلمنامه نویسی و ارزش‌های سینمایی یک فیلم کرده‌ایم و اطمینان پیدا کرده‌ایم که این اثر ارزش سینمایی را به دست آورده است.

نظر شما در رابطه با این اقدام سونی و ساخت یک نسخه فرعی زن-محور از مجموعه Jump Street چیست؟ نظراتتان را در قسمت دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.


منبع collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده