// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر جدیدی از بازی Yomawari: The Long Night Collection منتشر شد

کمپانی NIS America تریلر جدیدی از مجموعه Yomawari: The Long Night Collection که در واقع شامل دو بازی این سری می‌شود، منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپان ان‌ای‌اس آمریکا (NIS America) تریلر جدیدی از بازی Yomawari: The Long Night Collection منتشر کرد. این محصول که در واقع یک مجموعه برای نینتندو سوییچ است، شامل بازی Yomawari: Night Alone می‌شود که برای پلی استیشن ویتا و پی سی منتشر شده است. در آن سو نسخه دوم همین سری یعنی Yomawari Midnight Shadows که برای پلی استیشن 4 توسعه یافته هم ضمیمه این مجموعه شده است.

جدیدترین تریلر منتشر شده از  Yomawari: The Long Night در واقع رویداد‌های بازی را نشان می‌دهد. دخترک کوچکی که به همراه خواهر بزرگ وی در خیابان‌های تاریک قدم می‌زند ناگهان از خواهر خود جدا و گم می‌شود. این موضوع از جایی شروع می‌شود که خواهر وی از دخترک کوچک درخواست می‌کند که که با یکدیگر قایم موشک بازی کنند. در جریان بازی کاربران هدایت دختر کوچک را برعهده می‌گیرند و هدف آنها این است که خواهر بزرگتر را پیدا کنند. در دنیای تاریک این بازی هیولاهایی یافت می‌شود که شما را از هدف‌تان منع می‌کنند.

بازی Yomawari: The Long Night Collection در اوایل سال جاری با انتشار تریلری معرفی شد. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید این بازی را تماشا کنید و خود را با محتویات آن آشنا کنید. بازی مذکور در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان ماه) در اروپا برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. کاربران آمریکای شمالی نیز در تاریخ ۳۰ اکتبر می‌توانند انتظار این محصول را بکشند.

دانلود ویدیو از آپارات

 نظرات خود را در مورد این بازی ترسناک و حالت بقا با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده