// سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

باندل Diablo 3 کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

کمپانی نینتندو، نسخه محدود کنسول نینتندو سوییچ با طرح بازی Diablo III را معرفی کرد.

یکی از اخبار خوب برای هواداران نینتندو سویچ، تایید بازی Diablo III برای این کنسول هیبریدی بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو، باندل Diablo 3 کنسول نینتندو سوییچ را با انتشار یک ویدیو معرفی کرد تا کاربرانی که هنوز نینتندو سوییچ را خریداری نکرده‌اند، بتوانند با شوق و اشتیاق بیشتری این کنسول را خریداری کنند.

نسخه محدود کنسول نینتندو سوییچ بازی Diablo 3، حاوی نسخه Eternal Collection بازی، به همراه یک زره (آیتم داخل بازی) به نام Ganondorf است. همچنین روی قسمت جلوی داک نینتندو سوییچ و پشت این کنسول، شاهد طراحی‌ای با حال و هوای دیابلو هستیم. از دیگر محتویات باندل معرفی شده برای Diablo III می‌توان به کیف محافظ نینتندو سوییچ اشاره کرد. این کیف هم طراحی منحصربه‌فردی از بازی Diablo دارد.

باندل نینتندو سوییچ بازی Diablo 3 در اروپا و آمریکا در تاریخ ۱۱ آبان ماه (دو نوامبر) و هم‌زمان با عرضه‌ی رسمی بازی روی Nintendo Switch در دسترس قرار می‌گیرد. در این میان اشاره کنم که فروش این باندل در آمریکا، در انحصار فروشگاه گیم‌استاپ است. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی باندل Diablo 3 نینتندو سوییچ را به همراه تصاویرش در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده