// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

فیلمبرداری Avengers 4 به پایان رسید

برادران روسو از طریق پست توییتری خود پایان فیلمبرداری فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) را اعلام کردند. با زومجی همره باشید.

برارادران روسو (آنتونی و جو روسو) با به اشتراک‌گذاری تصویری مرموز در حساب کاربری توییتر خود، پایان فیلمبرداری فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) را به طور رسمی اعلام کردند. در این تصویر عجیب شاهد شی آبی و سفید هستیم که در حال درخشیدن است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Avengers 4

فیلم انتقام جویان 4 در حال طی کردن یک سری مراحل برای فیلمبرداری مجموعه‌ای از سکانس‌ها در مناطق آتلانتا و جورجیا بود. مطمئنا با اعلام به پایان رسیدن فیلمبرداری این مجموعه بزرگ باید منتظر به اشتراک‌گذاری نام کامل و اولین تریلر این فیلم سینمایی از جانب مارول باشیم. با توجه به سنت مارول برای راه اندازی تبلیغات گسترده فیلم‌های انتقام‌جویان (دوران اولتران و جنگ بی نهایت) احتمال می‌رود که در اواخر ماه اکتبر و یا اوایل ماه نوامبر شاهد اولین اقدامات تبلیغاتی این کمپانی برای فیلم انتقام جویان 4 باشیم. آنتونی روسو در مصاحبه‌اش با خبر گذاری ددلاین در ماه آگوست می‌گوید:

ما تمام طول تابستان مشغول ویرایش فیلم بوده‌ایم و بسیار هیجان زده هستیم که بالاخره جای این تکه‌های گمشده در فیلم را پر کرده‌ایم. ما امیدوار هستیم که تا ماه مارچ کار را به پایان برسانیم.

مارک رافلو بازیگر شخصیت بروس بنر/هالک هم در رابطه با روند فیلمبرداری دوباره فیلم گفته است:

ما حتی نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی رخ دهد. ما فقط سکانس‌ها را دوباره فیلمبرداری نمی‌کنیم، ما قصد داریم فیلمی را به اتمام برسانیم که سال پیش آن را کاملا به پایان نرسانده بودیم.

کوین فایگی می‌گوید که فیلم انتقام جویان حکم یک سرحد را برای فیلم‌های در حال توسعه دنیای سینمایی مارول دارد، پایانی قطعی برای یک فصل ۱۱ ساله.

تمام هدف و قصد فیلم انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت و انتقام‌جویان ۴، پایانی برای ۱۱ سال کار و روایت ۲۲ فیلم در یک مسیر داستانی بود که تا به حال در این ابعاد در صورت نگرفته بود. این به این معنا نیست که دنیای سینمایی مارول قرار است به طور قطعی به پایان برسد بلکه به این معنی است که مسیری که ۱۰ سال پیش آغاز کردیم قرار است به یک پایان بندی برسد.

فیلم انتقام جویان 4 برای اکران روی پرده‌های سینما در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است. پس از آن شاهد اکران فیلم Spider-Man: Far From Home در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) خواهیم بود


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده