نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۴

تریلر جدید Hunt: Showdown به نقشه دوم بازی با نام Lawson Delta اشاره می‌کند

استودیو کرایتک تریلر جدیدی از بازی Hunt: Showdown منتشر کرد که نقشه Lawson Delta را به نمایش در می‌آورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو کرایتک تیزر تریلر جدیدی از بازی Hunt: Showdown منتشر کرده است که نقشه دوم بازی را که با نام Lawson Delta شناخته می‌شود، به نمایش در می‌آورد. این تریلر با نمایش تصاویری به صورت اسلاید، شهری را به تصویر می‌کشد که به مکانی مملو از نامیراها در جنوب امریکا تبدیل شده است. نقشه Lawson Delta در لوئیزیانا پس از جنگ داخلی جریان خواهد داشت و اطلاعات بیشتری از این نقشه در رویداد توییچ‌کان که از ۴ تا ۶ آبان ماه (۲۶ تا ۲۸ اکتبر) در شهر سن خوزه، کالیفرنیا برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

بازی Hunt: Showdown اثری چندنفره است که المان‌های بازیکن در برابر بازیکن و بازیکن در برابر محیط را همانطور که بازیکنان با دوستان و سایر بازیکنان برای برنده شدن جایزه مبارزه می‌کنند، ترکیب می‌کند. این بازی  اوایل اسفند ماه سال گذشته از طریق استیم به صورت دسترسی زودهنگام منتشر شد. کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام سال جاری از راهیابی بازی Hunt: Showdown از طریق سرویس Game Preview به ایکس باکس وان خبر داد، اما تاریخ انتشاری برای آن اعلام نکرد و در حال حاضر نمی‌دانیم این بازی چه زمانی در دسترس کاربران این پلتفرم قرار می‌گیرد. در شهریور ماه امسال نیز شاهد برگزاری رویداد محدودی در بازی Hunt: Showdown بودیم که امکان مبارزه بازیکنان با یکدیگر در حالت بتل رویال را فراهم کرد.

شما می‌توانید تیزر نقشه Lawson Delta را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده