نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

امکان تغییر والدین حقیقی ری در فیلم Star Wars: Episode IX وجود دارد

رایان جانسون در مصاحبه جدید خود تایید کرد که هنوز امکان تغییر والدین حقیقی ری در فیلم Star Wars: Episode IX وجود دارد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌های مهمی از داستان فیلم Star Wars: The Last Jedi را برای شما فاش کند

 

فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) در سال ۲۰۱۵ به روی پرده‌های سینما رفت و سوالات بی پاسخ زیادی را برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) ایجاد کرد. شاید مهم‌ترین سوالی که طرفداران این مجموعه انتظار داشتند در فیلم بعدی این مجموعه به آن پاسخ داده شود، معرفی والدین حقیقی ری بود. با این حال، فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) ماه گذشته به روی پرده‌های سینما رفت و ظاهرا به این سوال مهم نیز جواب داده است. با وجود این، این موضوع چیزی نبود که طرفداران انتظار آن را داشتند و بسیاری از این موضوع در این فیلم انتقاد کردند.

Star Wars: The Force Awakens

در یک صحنه مهم از فیلم Star Wars: The Last Jedi که شخصیت کایلو رن با بازی آدام درایور حضور داشت، شخصیت ری پذیرفت که پدر و مادر او هیچکسی نیستند. کایلو رن به ری گفت که پدر و مادرش افراد دائم الخمری بوده‌اند که ری را به‌جای پول الکل فروخته‌اند. پیش از این رایان جانسون، کارگردان این فیلم، در یک مصاحبه گفته بود که او مطمئن است که کایلو رن در این صحنه دروغ نمی‌گوید و از معرفی والدین ری در این فیلم دفاع کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانسون از احتمال تغییر این موضوع در فیلم جنگ ستارگان: اپیزود ۹ (Star Wars: Episode IX) خبر داده است. در مصاحبه با وب‌سایت HuffingtonPost، جانسون گفت که هنوز تمامی احتمالات ممکن در مورد والدین ری روی میز است. جانسون گفت:

هرچیزی هنوز امکان دارد و تمام احتمالات و گزینه‌های موجود هنوز روی میز است و من فیلمنامه فیلم بعدی را نمی‌نویسم. جی جی آبرامز و کریس تریو در حال نوشتن فیلمنامه فیلم بعدی هستند. با توجه به تمام فیلم‌های سه گانه سوم، صحبت‌های اوبی وان کنوبی همیشه در مورد یک دیدگاه خاص صدق کرده است. بنابراین من فکر می‌کنم شما همیشه باید در مورد چگونگی ارائه این اطلاعات فکر کنید، اما برای من صحنه آشکار شدن والدین ری به طرز چشمگیری منطقی به نظر می‌رسید.

Rian Johnson

با توجه به صحبت‌های جانسون، می‌توان انتظار تغییراتی در مورد والدین ری در فیلم Star Wars: Episode IX را داشت. علاوه بر این، جانسون مدتی پیش تایید کرد که قرار است بخش‌هایی از سه گانه جدید فیلم Star Wars در شمال کشور اسکاتلند فیلمبرداری شود. حال گفته می‌شود که فیلمبرداری اولین فیلم این مجموعه قرار نیست حداقل زودتر از سال ۲۰۲۰ آغاز شود و بسیار بعید است که به این زودی‌ها مراحل ساخت این فیلم کار خود را آغاز کند. با این حال، طبق شواهد موجود به نظر می‌رسد که قرار است فیلمبرداری بخش‌هایی از فیلم Star Wars: Episode IX در کشور اسکاتلند انجام شود.

فیلم Star Wars: Episode IX به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. تاکنون حضور دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا و اسکار آیزاک در این فیلم تایید و اعلام شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده