نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

بازی The Legend of Bum-bo تا نیمه اول 2018 تاخیر خورد

بازی The Legend of Bum-bo، ساخته ادموند مک‌میلن و جیمز اید با تاخیر مواجه شد، اما در ماه فوریه تریلر و اخباری جدیدی از بازی منتشر خواهد شد.

بازی The Legend of Bum-Bo نخستین بار در فروردین ۹۵ معرفی شد و از آن زمان تاکنون اخبار چندانی از این اثر منتشر نشده است، اما حال در تازه‌ترین اخبار بازی، ادموند مک میلن، خالق بازی Super Meat Boy و بازی The Binding of Isaac از تاخیر بازی تا نیمه اول سال ۲۰۱۸ خبر داده است.

مک‌میلن در حساب کاربری خود در توییتر دلیل این تاخیر را گسترش بازی عنوان کرد و گفت با وجود اینکه این خبر ناراحت‌کننده‌ای برای افرادی است که منتظر انتشار بازی هستند ولی در ماه فوریه (بهمن-اسفند) تریلر و اخبار بیشتری را از بازی منتشر خواهد کرد.

برای کسانی که منتظر شنیدن اخبار بیشتر از بازی The Legend of Bum-bo هستند باید بگویم که من و جیمز اید بازی را کمی گسترش داده‌ایم و به این خاطر انتشار بازی تا نیمه نخست سال ۲۰۱۸ به تعویق افتاده است. منتظر اخبار و یک تریلر جدید از بازی در ماه فوریه باشید.

بازی The Legend of Bum-bo با همکاری جیمز اید و گروه موسیقی Ridiculon ساخته می‌شود و یک اثر نقش‌آفرینی معمایی و نوبتی با مراحل تصادفی است که برای پی سی (از طریق استیم) و iOS منتشر خواهد شد. بازیکنان در این بازی در نقش بامبو قرار می‌گیرند و باید با گروه‌هایی از دشمنان مبارزه کرده و از این طریق سکه جمع‌آوری کنند و نهایتا با خرج کردن آنها جادوها و وضعیت خود را ارتقا دهند. لوگوی این بازی از جهاتی یادآور The Binding of Isaac است و آن‌طور که مک‌میلن پیش‌تر گفته است، می‌توان انتظار داشت که ارتباط این دو بازی به یکدیگر در آینده مشخص شود.

در دیگر اخبار مربوط به ادموند مک‌میلن، چندی قبل اعلام شد که بازی محبوب و پلتفرمر Super Meat Boy در تاریخ بیست و یکم دی‌ماه (۱۱ ژانویه ۲۰۱۸) به کنسول نینتندو سوییچ راه می‌یابد و این بازی در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، پی‌سی، پلی استیشن ویتا، نینتندو Wii U، اندروید و iOS در دسترس است.

نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده