// سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

بازی This Is the Police 2 معرفی شد

بازی This Is the Police 2 شما را به‌عنوان کلانتر یک شهر کوچک و مرموز به دل قاچاقچیان و گنگسترها می‌فرستد.

دو سال پس از انتشار بازی نسبتا موفق This Is the Police، حالا استودیو Weappy و کمپانی THQ Nordic نسخه دوم این اثر را رونمایی کردند که در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی This Is the Police 2 در شهری به نام شارپ‌وود جریان خواهد داشت؛ شهری آرام و بی‌حاشیه که در آن رسم و رسوم و آداب قدیمی مردم نسل به نسل منتقل شده و حتی برخی از آن‌ها با شرایط زندگی امروزی بیگانه به نظر می‌رسند و گویا همین مسئله باعث شده تا قاچاقچی‌ها، گنگسترها و حتی عوام‌گرایان یا پوپولیست‌ها نیز این شهر را محل مناسبی برای زندگی کردن ببینند و همین سبب می‌شود تا کم کم یاس و تاریکی بر شهر سایه بیفکند.

بازیکن در نقش لیلی رید (Lilly Reed) با صداپیشگی سارا همیلتون، به‌عنوان کلانتر جدید وارد این شهر می‌شود. وظیفه او برقراری نظم و آرامش در شهر است، اما با زیردستان غیرقابل اعتمادش که چندان به دستورات مافوق خود توجه نمی‌کنند، کار کلانتر بسیار سخت به نظر می‌رسد. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که شخصی به نام وارن نش (Warren Nash) وارد شهر می‌شود و با توجه به چیزی که در تریلر نشان داده شده است، این مرد مرموز حسابی ماموران پلیس شارپ‌وود را عصبانی می‌کند.

در بازی This Is the Police 2 شاهد ترکیبی از سبک‌های ماجراجویی و مدیریتی خواهیم بود که بازیکن بایستی در انتخاب‌هایش دقت خاصی به خرج دهد و استراتژی و تاکتیک حساب‌شده‌ای داشته باشد؛ برای مثال مدیریت تجهیزات، نمونه‌ای از سیستم‌های موجود در بازی است و بازیکن باید با توجه به مهارت‌های همکارانش، کاملا به آن توجه داشته باشد. شما در حین بازی باید حتما مردم شهر و ضعف‌ها، قوت‌ها و ترس‌های آنان را در نظر بگیرید و همچنین حواستان هم به منابعی که در اختیار دارید، باشد. در زیر می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید. اگر تاکنون با این سری بازی آشنا نبوده‌اید، می‌توانید بررسی بازی This Is the Police را در زومجی مطالعه کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده