// جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

قیمت نسخه‌ های مختلف بازی Rainbow Six Siege تغییر کرد

با انتشار سیزن‌پس فصل سوم بازی Rainbiw Six Siege، کمپانی یوبی‌سافت قیمت نسخه‌های مختلف این بازی را آپدیت کرد.

با انتشار سیزن‌پس فصل سوم بازی Rainbow Six Siege، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege) قیمت نسخه‌های مختلف این بازی را آپدیت کرد و در این میان، شاهد حذف نسخه استاندارد بازی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نسخه استارتر بازی Rainbow Six Siege، همانند گذشته ۱۵ دلار قیمت دارد و شامل بازی اصلی و تمامی نقشه‌ها و حالت‌ها است. همچنین با خرید این نسخه ۶۰۰ کردیت دریافت می‌کنید ولی آزادسازی شخصیت‌های بازی بیش از پیش زمان‌بر خواهد بود. اما در این میان، یوبی‌سافت نسخه استاندارد بازی که در گذشته ۴۰ دلار بود را حذف کرده و جای آن شاهد نسخه Advanced Edition هستیم که با قیمت ۶۰ دلار به‌فروش خواهد رسید.

نسخه Advanced Edition بازی Rainbow Six Siege تمامی محتویات نسخه استاندارد به‌علاوه ۶۰۰ کردیت، ۱۰ جعبه Outbreak و ۱۰ آیتم تزئینی را خواهد داشت. البته مشخص نشده که این نسخه، روی کنسول‌ها نیز قرار خواهد گرفت و ارزان‌ترین نسخه کنسولی خواهد بود یا نه. در کنار نسخه Advanced Edition، دو نسخه دیگر نیز برای خرید وجود دارد.

نسخه گلد ادیشن حال ۹۰ دلار قیمت داشته و شامل محتویات نسخه Advanced Edition و سیزن‌پس سال سوم بازی است و اگر به دنبال نسخه‌ای کامل هستید، می‌توانید نسخه Complete Edition بازی Rainbow Six Siege را با قیمت ۱۳۰ دلار خریداری کرده که شامل محتویات نسخه Advanced Edition و سیزن‌پس های سال اول، دوم و سوم بازی است.

در حال حاضر قیمت‌های جدید در فروشگاه‌ها اعمال نشده و یوبی‌ سافت اعلام کرده که در تاریخ ۲۴ بهمن ماه تغییرات جدید را اعمال خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده