// سه شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

DLC بازی Assassin's Creed Origins با نام The Hidden Ones منتشر شد

کمپانی یوبی‌سافت به مناسبت انتشار بسته الحاقی The Hidden Ones، تریلری جذاب از آن را با حضور بایک، شخصیت محبوب بازی، منتشر کرد.

قطعا امروز روز خوبی برای هواداران بازی Assassin's Creed Origins است زیرا امروز اولین DLC این بازی با نام The Hidden Ones روانه بازار خواهد شد و کاربران می‌توانند این بسته الحاقی را به صورت جداگانه و با قیمت ۹.۹۹ دلار تهیه کرده و دارندگان سیزن‌پس بازی، آن را به صورت رایگان دانلود کنند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی یوبی‌ سافت (Ubisoft، سازنده و ناشر بازی Assassin's Creed Origins) با انتشار یک ویدیو، عرضه این بسته الحاقی را جشن گرفته است.

در جریان ویدیو بسته الحاقی The Hidden Ones بازی Assassin's Creed Origins، شاهد معرفی شخصیت‌های جدید در کنار شخصیت‌های قدیمی بازی هستیم که کنار هم قرار گرفتن این شخصیت‌ها، ماجراجویی جدیدی را برای بایک رقم خواهد زد.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از The Hidden Ones ندارند، باید بگویم که این بسته الحاقی، اولین بسته الحاقی بازی Assassin's Creed Origins بوده که وقایع داستانی آن در شبه‌جزیره سینا رخ داده و محیط‌های جدیدی برای اکتشاف و گشت و گذار در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود. همچنین سقف سطح بازیکنان نیز افزایش پیدا خواهد کرد و آیتم‌های جدیدی را به‌دست می‌آورید.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به بسته الحاقی The Hidden Ones بازی Assassin's Creed Origins را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده