نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲

اولین سریال فرعی Game of Thrones حداقل تا سال ۲۰۲۰ پخش نخواهد شد

اخیرا مدیر شبکه HBO اعلام کرده که اولین سریال فرعی Game of Thrones در سریع‌ترین حالت ممکن در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

چندی پیش اعلام شد که فصل آخر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. با مشخص شدن بازه پخش این فصل از سریال، این سوال برای طرفداران پیش آمده بود که HBO، قصد دارد اولین سریال فرعی این مجموعه را چه زمانی پخش کند؟ پیش‌تر ساخت پنج سریال فرعی بر اساس این سری تایید شده بود و حال مدیر HBO در مصاحبه‌ای اعلام کرده که هیچ عجله‌ای برای این سریال‌های فرعی ندارند و در سریع‌ترین حالت ممکن هم بین فصل آخر سریال اصلی و اولین سریال فرعی، حداقل یک سال فاصله خواهد بود. به بیان دیگر، اولین سریال فرعی بازی تاج و تخت در سریع‌ترین حالت ممکن در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

کیسی بلویز، مدیر برنامه‌ریزی این شبکه، در مصاحبه با هالیوود ریپورتر در این مورد گفت:

ما برای پنج سریال فرعی Game of Thrones برنامه داریم. با این حال بین پخش آخرین فصل از سریال اصلی و اولین نسخه فرعی، حداقل بازه‌ای یک ساله خواهد بود و ما هرگز دوست نداریم که بلافاصله پس از اتمام پخش سریال اصلی، سراغ سریال فرعی برویم. در واقع ما گروهی عالی از نویسنده‌ها را داریم که روی این سریال‌های فرعی کار می‌کنند اما از نظر زمانی، هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ایده‌های مختلفی در این رابطه وجود دارند اما هنوز به نظر قطعی نرسیده‌ایم.

تصمیم HBO برای وجود یک فاصله حداقل یک سال بین پخش فصل آخر بازی تاج و تخت و سریال فرعی آن، بی‌شباهت به اقدام آن‌ها در رابطه با سریال Breaking Bad نیست. به طوریکه بین فصل آخر آن سریال و سریال Better Call Saul که نسخه فرعی آن محسوب می‌شود، یک فاصله ۱۶ ماهه وجود داشت و شاید چنین اتفاقی در رابطه با Game of Thrones هم رخ بدهد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده