نویسنده: سارا مرتضوی
// شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

توضیحات کمپانی Bluepoint پیرامون روند ساخت ریمستر بازی‌های قدیمی

هم‌زمان با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه ریسمتر بازی Shadow of the Colossus، کمپانی بلوپوینت توضیحاتی پیرامون روند ساخت ریمستر بازی‌های قدیمی ارائه کرده است.

کمپانی بلوپوینت (Bluepoint) را شاید بتوان یکی از شناخته‌شده‌ترین کمپانی‌های سازنده نسخه‌های ریسمتر بازی‌های قدیمی دانست؛ چرا که این کمپانی در طول سالیان نسخه‌های بازسازی شده بازی‌های قدیمی زیادی مانند سه‌گانه Uncharted: The Nathan Drake Collection، بازی Gravity Rush و نیز بازی God of War را برای کنسول‌های نسل جدید ارائه کرده است. اگرچه بازی‌های ریمستر شده معمولاً آن‌طور که باید و شاید مورد توجه قرار نمی‌گیرند، اما از طرفی هم نمی‌توان هنر و مهارتی را که کمپانی بلوپوینت در ساخت این نسخه از بازی‌ها از خود نشان داده است نادیده گرفت.

در همین راستا کمپانی سونی به‌تازگی ویدئوی جدیدی با محوریت توضیحات اعضای کمپانی بلوپوینت پیرامون روند ساخت نسخه‌های ریمستر بازی‌ها ارائه کرده است. این ویدئو روند کار اعضای کمپانی بلوپوینت روی آخرین پروژه در حال اقدام این کمپانی یعنی بازی Shadow of the Colossus را نشان می‌دهد.

دانلود ویدئو از آپارات

در این ویدئو یکی از اعضای کمپانی بلوپوینت به نام رندل لاو (Randall Lowe) از روش خاص و منحصربه‌فردی که این کمپانی برای ساخت هرکدام از ریمسترهای خود به‌کار برده می‌گوید. کمپانی بلوپوینت معمولاً سعی دارد با اضافه کردن المان‌های جدید به بازی‌های قدیمی، نسخه جدید و منحصربه‌فرد خود از آن بازی‌ها را ارائه کند. هرچند برای انجام این‌کار و اعمال هرگونه تغییر، اعضای تیم ابتدا باید تحقیقات گسترده‌ای پیرامون نسخه اورجینال بازی انجام دهند تا این تغییرات ایجاد شده با نسخه اصلی بازی نیز هم‌خوانی داشته باشند.

علاوه بر موضوعات بالا، این ویدئوی تازه منتشر شده اطلاعات جالب و مفیدی را در اختیار علاقه‌مندان به نسخه‌های ریمستر بازی‌ها قرار می‌دهد؛ اطلاعاتی که با توجه به سابقه فعالیت کمپانی بلوپوینت در ساخت نسخه‌های ریسمتر بازی می‌تواند بسیار جالب توجه باشد. طبق وعده‌های این کمپانی، نسخه ریمستر بازی Shadow of the Colossus در تاریخ ششم فوریه (۱۷ بهمن‌ماه) به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده