نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ انتشار نسخه Early Access بازی Battalion 1944

طبق اعلام سازندگان، نسخه Early Access بازی شوتر اول شخص Battalion 1944 به‌زودی منتشر می‌شود.

Battalion 1944 یک بازی شوتر اول شخص چندنفره با محوریت جنگ جهانی دوم است که استودیو بالک هد ساخت آن را بر عهده دارد. این بازی بودجه ساخت خود را از طریق کمپین کیک استارتر در سال ۲۰۱۶ تامین کرده و از آن زمان در دست توسعه است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که نسخه Early Access این بازی، در تاریخ ۱۲ بهمن (۱ فوریه) از طریق استیم منتشر خواهد شد.

البته پیش از انتشار این نسخه، یک بتای محدود برای بازی بین روز‌های ۲۹ دی تا ۱ بهمن برگزار می‌شود و تمام افرادی که از بازی حمایت مالی کرده‌اند، شانس تجربه این نسخه را خواهند داشت. البته افراد دیگر هم می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی بازی، برای این نسخه ثبت نام کنند و منتظر دعوت باشند. استودیو بالکهد همچنین یک تریلر هم از گیم‌پلی بازی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه Early Access بازی Battalion 1944 با ۶ حالت بازی منتشر خواهد شد که البته جزییات دقیق آن‌ها هنوز اعلام نشده است. سازندگان فقط گفته‌اند که ۲ حالت از این ۶ مورد، حالت Domination در نقشه Manorhouse V1 و حالت Wartide در نقشه Liberation هستند. این دو مورد همچنین در نسخه بتا بازی هم قابل تجربه خواهند بود.

بازی Battalion 1944 با قیمت ۱۵ دلار منتشر خواهد شد و نسخه نهایی آن، علاوه بر کامپیوتر روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده