// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

ویدیو جدیدی از گیم پلی بازی Super Mario Odyssey منتشر شد

به تازگی یک خرده‌فروش بریتانیایی ویدیویی پنج دقیقه‌ای از گیم پلی بازی Super Mario Odyssey را منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا یک خرده‌فروشی، ویدیویی از بازی Super Mario Odyssey را منتشر کرده است. در جریان این ویدیوی پنج دقیقه‌ای شاهد ارتباط برقرار کردن ماریو با دنیای بازی و استفاده از کلاه دوست‌داشتنی‌اش هستیم.

در این ویدیو، محیط نیودانک سیتی را مشاهده می‌کنیم که ماریو در حال گشت و گذار در محیط است و از طریق کلاه خود می‌تواند با محیط ارتباط برقرار کند. برای مثال با پرتاب کلاه خود به سمت اشیاء مختلف می‌توانید قدرت آن‌ها را کسب کنید. در بخشی از ویدیو ماریو برای دیدن بهتر محیط، کلاه خود را به سمت دوربین کنار خیابان پرتاب می‌کند و به واسطه‌ی آن می‌تواند دید بهتری روی محیط بازی داشته باشد.

از طرفی از کلاه ماریو می‌توانید روی انسان‌هایی که در حال انجام کارهای مختلفی هستند نیز استفاده کنید. در بخشی از ویدیو می‌بینیم که یکی از شهروندان نیودانک سیتی در حال بازی کردن با اتومبیل کنترلی خود است و ماریو با پرتاب کلاه به سمت این شخص، هدایت اتومبیل کنترلی را در دست می‌گیرد و بازی می‌کند. به عبارتی بازی شامل یک سری Mini Game می‌شود که از این طریق می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوطه را در زومجی تماشا کنید. بازی Super Mario Odyssey در تاریخ پنج آبان‌ماه (۲۷ اکتبر) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده