نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

موجودی کنسول SNES Classic Edition در گیم استاپ به اتمام رسید

موجودی کنسول SNES Classic Edition کمپانی نینتندو در فروشگاه گیم‌استاپ تنها در عرض چند دقیقه به اتمام رسید.

به نظر می‌رسد کنسول SNES Classic Edition کمپانی نینتندو از محبوبیت فوق‌العاده بالایی در میان بازیکنان برخوردار است؛ چرا که در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم فروشگاه گیم‌استاپ با انتشار بسته‌ای مطبوعاتی گفته است تمامی موجودی این کنسول بازی در شعبه‌ها، انبارها و تینک‌گیک در عرض تنها چند دقیقه به اتمام رسیده است.

خوشبختانه برای افرادی که هنوز موفق به خرید این کنسول بازی نشده‌اند، باب پوزن، مدیر ارشد بخش بازاریابی گیم‌استاپ گفته است که محموله جدید کنسول به زودی عرضه خواهد شد.

نینتندو باری دیگر انجامش داد! تقاضای مشتریان برای کنسول SNES Classic Edition همان چیزی بود که انتظارش را داشتیم. محموله SNES Classic خود در شعبه‌های گیم‌استاپ و تینک‌گیک را در عرض چند دقیقه فروختیم.

اما مشتریان نباید نگران باشند. به زودی محموله بیشتری دریافت می‌کنیم. وقتی دریافت کردیم، مشتریان ما اولین افرادی هستند که از آن مطلع خواهند شد.

بازی The SNES Classic Edition به همراه ۲۱ بازی از پیش نصب‌شده عرضه می‌شود که از آن‌ها می‌توان به بازی Star Fox 2 که قبلا هرگز عرضه نشده بود، Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting ،Super Metroid ،Super Mario World ،Super Mario Kart ،Final Fantasy VI ،Secret of Mana ،The Legend of Zelda: A Link to the Past و غیره اشاره کرد.

نکته دیگر اینکه نسخه آمریکای شمالی و اروپایی کنسول در واقع متفاوت از یکدیگر هستند و هریک به شکل قدیمی خود طراحی شده‌اند؛ طوری که کنسول‌های موجود در اروپا مشابه با نسخه ژاپنی هستند و در تاریخ پنجم اکتبر (۱۳ مهر) به بازار عرضه می‌شوند و احتمالا باز هم در چند دقیقه اول به فروش خواهند رفت.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده