نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

انتشار اولین تصاویر از سفینه اسنوک فیلم Star Wars: The Last Jedi

به‌تازگی تصاویر جدیدی از محصولات فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شده که در آن اولین تصویر از سفینه فضایی اسنوک دیده می‌شود.

در سال ۲۰۱۵، روز Force Friday که یک روز کلیدی و مهم برای فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) بود، برگزار شد. در این روز، کمپانی‌های اسباب‌بازی محصولات خود را که برای این فیلم تولید کرده بودند، رونمایی و منتشر کردند. حال امسال نیز روز Force Friday II برای فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) در روز جمعه هفته گذشته برگزار شد و کمپانی‌های اسباب‌بازی محصولات خود را در ارتباط با این فیلم رونمایی و عرضه کردند. در این محصولات شاهد انتشار اولین تصاویر از سفینه فضایی رهبر محفل - اسنوک با بازی اندی سرکیس، بودیم که یک نسخه متفاوت از سفینه فضایی ناوشکن ستاره (Star Destroyer) با نام مگا استار (Mega Star) است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Snoke

در این تصاویر، شاهد یک نمای کلی از مگا استار اسنوک در فیلم Star Wars: The Last Jedi هستیم و در دو تصویر نیز بخش درون آن قابل مشاهده است که در یکی از این تصاویر شاهد حضور این شخصیت شرور سه‌گانه جدید مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) هستیم. علاوه بر این، اطلاعاتی نیز در رابطه با این سفینه فضایی بسیار بزرگ قابل مشاهده است. علاوه بر این، مجله امپایر شماره جدید و ماه اکتبر مجله خود را به فیلم Star Wars: The Last Jedi اختصاص داده است. در اولین تصویر روی جلد منتشر شده، دست ری و لوک اسکای واکر قابل مشاهده است که ری در حال تحویل داده شمشیر نوری به لوک است. این تصویر به‌صورت نمادین به لحظه پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens و لحظه شروع فیلم Star Wars: The Last Jedi اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi Empire Cover

فرودین‌ماه امسال، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. با این حال، تا به امروز تریلر جدیدی از این فیلم منتشر نشده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز و لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده