نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

شایعه: فیلم اختصاصی شخصیت Nightwatch در حال تولید و توسعه است

اخیرا شایعه شده که فیلم اختصاصی با محوریت شخصیت Nightwatch مراحل تولید خود را سپری می‌کند و کمپانی سونی که نقش سازنده این فیلم را دارد، به دنبال گزینه مناسبی برای کارگردانی آن است.

اگر شما هم از دنبال کنندگان اخبار کمپانی مارول و شخصیت‌های آن هستید، حتما شایعات اخیری که مبنی بر ساخت فیلمی اختصاصی با محوریت شخصیت Nightwatch به گوشتان خورده است. داستان از این قرار است که اخیرا شایعه شده که کمپانی Sony Pictures قصد ساخت و توسعه فیلمی اختصاصی با محوریت یکی از شخصیت‌های دنیای کتاب‌های کامیک کمپانی مارول را دارد که ابتدا اولین بار در داستان‌های اسپایدرمن به تصویر کشیده شده است که آن هم کسی نیست جز نایت واچ.

ما تا به امروز این را مطمئن شدیم که کمپانی سونی در حال ساخت فیلم‌هایی با محوریت شخصیت Venom و Silver & Black است اما به نظر می‌رسد که ما باید فیلم دیگری از اسپین آف‌های اسپایدرمن را که به تازگی وارد مراحل تولید خود شده است وارد لیست فیلم‌های مورد انتظار خود کنیم.

براساس گفته‌های جف اسنایدر که در گفتگویی کوتاه با Meet The Movie Press، استودیو در حال ساخت و توسعه فیلمی براساس شخصیت محبوب و جالب دکتر کوین ترنچ ملقب به نایت واچ است که اولین بار در داستان کتاب Web of Spider-Man #97 که در دهه ۱۹۹۰ منتشر شده بود معرفی و به تصویر کشیده شد. لباس اصلی نایت واچ شباهت خیلی زیادی به لباس اسپاون (Spawn) داشت که باعث می‌شد خیلی‌ها تصورات بدی نسبت به این شخصیت پیدا کنند. شخصیت نایت واچ، کاراکتر خیلی جالب و هیجان‌انگیزی است.

به نظر می‌رسد که نویسنده مطرح فیلم Now You See Me یعنی ادوارد ریکورت قرار است روی فیلمنامه این اثر کار کند و کمپانی سونی امیدوار است که بتواند اسپایک لی را برای کارگردانی این فیلم راضی کند و مجبور نشود به گزینه دیگری فکر و سرمایه گذاری کند.

اسنایدر در صحبت‌هایش اشاره کرد که خیلی به این گزارشات و البته حرف‌های خود «اطمینان» دارد اما فعلا و تا زمانی که همه چیز رسمی و قطعی شود ما باید با آن همانند یک شایعه برخورد کنیم.

نظر شما چیست؟ شما هم برای ساخت این فیلم و دیدن شخصیت نایت واچ بر روی پرده نقره‌ای سینماها هیجان زیادی دارید؟


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده