نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

سونی پیکچرز مسئولیت ساخت و انتشار فیلم The Crow را بر عهده گرفت

سونی پیکچرز اعلام کرد که این کمپانی مسئولیت ساخت و انتشار ریبوت فیلم The Crow را بر عهده گرفته است.

بازسازی فیلم کلاغ (The Crow) سال‌ها در دست توسعه و ساخت بوده، اما موانع متعدد و مختلف باعث شده است که روند ساخت این فیلم کند و حتی متوقف شود. این فیلم در حال حاضر تولد دوباره کلاغ (The Crow Reborn) نام دارد و چندین بار به مراحل تولید و فیلمبرداری نزدیک شده، اما موانع و مسائل قانونی باعث توقف مراحل تولید فیلم The Crow شده است. تابستان سال گذشته، اعلام شد که جیسون موموآ، بازیگر و ستاره نقش آکوامن در دنیای سینمایی دی سی، در این فیلم به ایفای نقش خواهد پرداخت. با این حال، تاخیرهای متعدد باعث شک و تردیدهایی در مورد حضور موموآ در این فیلم شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مالک مجموعه The Crow اعلام کرده که تمامی حقوق این مجموعه توسط کمپانی سونی پیکچرز خریداری شده است.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، سونی پیکچرز در نظر دارد که با استفاده از فیلم The Crow Reborn یک مجموعه جدید را آغاز کند. اگرچه حضور کرین هاردی به عنوان نویسنده و کارگردان و موموآ به عنوان بازیگر در این فیلم رسما تایید نشده است، اما هالیوود ریپورتر اضافه می‌کند که این برنامه شامل حضور این اشخاص نیز خواهد بود و به‌زودی سونی با هاردی و موموآ یک جلسه برای حضور در فیلم The Crow Reborn برگزار خواهد کرد. حقوق ساخت فیلم The Crow Reborn برای سال‌های زیادی در دست کمپانی Relativity بوده است.

Thr Crow

فیلمبرداری و تولید فیلم The Crow Reborn قرار بود از سال ۲۰۱۵ آغاز شود، اما زمانی که کمپانی Relativity اعلام ورشکستگی کرد، روند فیلمبرداری و تولید این فیلم کاملا متوقف شد. این کمپانی در ادامه تلاش کرد که تا با کمک دولت و پیروی از قوانین ورشکستگی، دوباره آغاز به کار کند، اما این برنامه نیز با شکست مواجه شد. سرانجام در سال ۲۰۱۶، حقوق ساخت فیلم The Crow برای فروش گذاشته شد و کمپانی سونی پیکچرز حقوق ساخت این فیلم را خریداری کرد و اکنون صاحب این مجموعه است.

اولین فیلم The Crow که اقتباسی از کتاب کامیک جیمز اوبار با همین نام بود، در سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت. این فیلم با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد و به موفقیت  تجاری و مالی خوبی دست پیدا کرد، اما مرگ ناگهانی براندون لی، ستاره اصلی این فیلم، تمامی این مجموعه را تحت الشعاع خود قرار داد. ادامه این فیلم با عنوان کلاغ: شهر فرشتگان (The Crow: City of Angels) در سال ۱۹۹۶ اکران شد و شکست بزرگی را برای سازندگان آن در پی داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده