نویسنده: سارا مرتضوی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تصاویری جدید از بسته الحاقی Resident Evil 7 منتشر شد

کمپانی کپکام به تازگی تصاویر جدیدی از بسته الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 منتشر کرده است.

در آستانه نمایشگاه توکیو گیم‌ شو 2017 (Tokyo Game Show 2017)، کمپانی کپکام (Capcom) سه تصویر جدید از بسته‌ الحاقی Not a Hero بازی Resident Evil 7 با محوریت شخصیت کریس ردفیلد، منتشر کرد.

در یکی از این تصاویر تازه منتشر شده، کریس ردفیلد را در حال له‌کردن سر یک زامبی بینوا می‌بینیم. در دو تصویر دیگر نیز همین شخصیت از نمای اول‌شخص و سوم‌شخص دیده می‌شود.

وقایع بسته الحاقی Not A Hero درست پس از اتمام داستان اصلی بازی روایت می‌شود. این‌بار در این بسته الحاقی به جای شخصیت ایتن وینترز، بازیکنان کنترل زامبی‌کش مشهور یعنی کریس ردفیلد را برعهده خواهند داشت. هرچند کریس در این بسته الحاقی به طرز عجیب و مرموزی متفاوت از قبل به نظر می‌رسد. این بسته الحاقی برای تمامی بازیکنانی که نسخه اصلی بازی را در اختیار دارند، به طور رایگان در دسترس خواهد بود.

چندی پیش بود که کمپانی کپکام نسخه گلد بازی Resident Evil 7 را معرفی کرد. این نسخه علاوه بر بازی اصلی، تمامی DLC های بازی از جمله بسته الحاقی Not a Hero و نیز محتوای اضافی بازی با نام End of Zoe را که به سرنوشت شخصیت زویی در این بازی می‌پردازد نیز شامل می‌شود. بازیکنانی که نسخه گلد بازی را تهیه کرده باشند یا از پیش سیزن پس بازی را در اختیار داشته باشند، می‌توانند بسته الحاقی End of Zoe را به رایگان تجربه کنند؛ در غیر این صورت برای پی بردن به سرنوشت زویی ناچارید ۱۵ دلار ناقابل هزینه کنید.

بازی Resident Evil 7 درحال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و نیز کامپیوتر در دسترس است. بسته الحاقی Not a Hero نیز در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذرماه) در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید جدیدترین تصاویر منتشر شده از بسته الحاقی Not a Hero را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

RE7 Not a Hero

RE7 Not a Hero

RE7 Not a Hero


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده