// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱

حجم بازی Super Mario Odyssey اعلام شد

فروشگاه آنلاین کمپانی نیتنندو حجم جدید‌ترین بازی مجموعه سوپر ماریو یعنی بازی Super Mario Odyssey را اعلام کرد.

در کنار بازی‌های Wolfenstein II: The New Colossus ،Forza Motorsport 7 ،The Evil Within 2 و Assassin's Creed: Origins، بدون شک یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های ماه اکتبر تازه‌ترین بازی سری Super Mario یعنی بازی Super Mario Odyssey است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو حجم این بازی را که به صورت انحصاری روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد، اعلام کرده است.

بر‌اساس اعلام کمپانی Nintendo، بازی Super Mario Odyssey حجمی معادل با ۵.۷ گیگا‌بایت خواهد داشت که برابر با ۲۲ درصد از فضای ذخیره‌سازی ۲۵٫۹ گیگا‌بایتی این کنسول است. در این حجم هیچ‌گونه بروز‌رسانی احتمالی لحاظ نشده است. کمپانی نینتندو همواره تلاش کرده است که فضای مورد‌نیاز بازی‌های انحصاری خود را در حد‌اقل‌ترین حالت نگه دارد. در مقام مقایسه می‌توان به بازی‌‌های The Legend of Zelda: Breath of the Wild ،Splatoon 2 ،Arms و Mario Kart 8 Deluxe اشاره کرد که به تر‌تیب با حجم ۲.۲ گیگابایت، ۳.۲ گیگابایت، ۱۳.۴ گیگا‌بایت و ۷ گیگابایت عرضه شده‌اند.

با این‌حال بازی‌های غیر‌انحصاری این کنسول به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارند. برای مثال بازی NBA 2K18 حجمی معادل با ۲۷٫۹ گیگابایت خواهد داشت که دو گیگا‌بایت بیشتر از فضای ذخیره‌سازی داخلی کنسول نینتندو سوییچ است. کمپانی نینتندو برای رفع این مشکل پشتیبانی از کارت‌های مموری microSD ،microSDHC و microSDXC تا سقف دو ترا‌بایت را به جدید‌ترین کنسول خود اضافه کرده است. 

بازی Super Mario Odyssey در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) روی کنسول Nintendo Switch عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده