نویسنده: آرش محمدی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه‌ی جدید بازی‌های Ben 10 و Adventure Times معرفی شدند

نسخه‌ی جدید بازی‌های Ben 10 و Adventure Times برای پی‌سی و کنسول‌ها معرفی شدند. 

شرکت‌های Outright Games، U&I Entertainment و Cartoon Network اعلام کردند که بازی‌های Ben 10 و Adventure Times بر اساس سری کارتونی بسیار محبوب شرکت Cartoon Network، برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی در دست توسعه است.

بازی Ben 10 در تاریخ ۲۳ آبان برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. در این بازی شخصیت اصلی داستان، یعنی بن، با دشمنان معروف خود که در سری کارتونی این مجموعه حضور داشتند، مبارزه می‌کند. این بازی بر اساس آخرین بازسازی کارتون بن تن ساخته شده است که در آن بن می‌تواند به ۱۰ شکل مختلف تبدیل شده و با دشمنان خود مبارزه کند. تصاویر جدیدی از این بازی منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن‌ها را مشاهده کنید. با این حال جزئیاتی از بازی Adventure Times منتشر نشده است.

تری مالهام، مدیرعامل شرکت Outright Games، درمورد شراکت خود با شرکت U&I Entertainment گفت:

باعث افتخار ماست که با شرکت U&I Entertainment قرارداد بستیم. ما تلاش می‌کنیم تا بازی‌های با کیفیت بالا و خانوادگی را در سراسر جهان عرضه کنیم و شرکت U&I Entertainment بهترین شریک در این زمینه است.

شین دادسون، مدیر شرکت U&I Entertainment نیز درباره شراکت با شرکت Outright Games گفت:

ما بسیار خوشحالیم که با شرکت Outright Games در ساخت بازی‌های این شرکت همکاری می‌کنیم. کار کردن با Outright games روی بازی‌های بن تن و Adventure Times که از آثار جهانی هستند، بسیار هیجان‌انگیز است. ما به دنبال انتشار این بازی‌ها در آمریکا هستیم.

بازی بن تن در تاریخ ۲۳ آبان برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد در حالی که تاریخ انتشار Adventure Times، اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر بازی بن تن را مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده