نویسنده: رضا اکبری
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

عضو با سابقه استودیو دایس به یوبیسافت پیوست

کمپانی Ubisoft پاتریک باخ یکی از اعضای با سابقه شرکت EA-DICE‌ را که روی بازی Battlefield 1 کار کرده بود، استخدام کرد تا تیم جدیدی در سوئد برای ساخت بازی Avatar رهبری کند.

یوبی سافت عضو با سابقه استودیو DICE‌ از استودیو‌های شرکت EA با نام پاتریک باخ را استخدام کرد تا استودیوی جدید خود را در شهر استوکهلم سوئد راه اندازی کند. بعد از استودیوی Massive Entertainment که بازی The Division را ساخت این دومین استودیوی بزرگ سوئد خواهد بود.

باخ ۱۵ سال سابقه فعالیت در DICE از استودیو‌های EA‌ را در کارنامه دارد که آن هم در استکهلم واقع است. او این استودیو را درست بعد از انتشار بازی Battlefield 1 ترک کرد. این بازی فروش بسیار خوبی را ثبت کرد و توانست تا اینجا ۲۱ میلیون بازیکن را به ثبت برساند، پس باخ با سری بالا توانست از این استودیو جدا شود. همچنین او زمان زیادی را صرف کار بر روی بازی‌های Battefield و در این اواخر، سری Star Wars: Battlefront کرده بود.

یوبی سافت استوکهلم و مسیو اینترتینمنت قرار است با هم روی ساخت بازی‌های AAA یا بسیار پر هزینه کار کنند که این همکاری در ابتدا شامل کار روی بازی جدیدی با نام Avatar خواهد شد. طبق اعلام یوبی سافت، آنها قصد دارند که حدود ۱۰۰ نفر کارمند جدید برای دو سال اول به این شرکت اضافه کنند.

Ubisoft stockholm

باخ گفت:

من از اینکه به خانواده یوبی سافت اضافه شدم بسیار هیجان زده‌ام، حس می‌کنم در این شرکت می‌توانم از تجربیاتم در صنعت بازی‌ به نحوی دیگر استفاده کنم. هدف من همیشه ساخت بهترین بازی برای بازیکن‌ها بوده است. زمانی که من با یوبی سافت درباره با ارزشترین هدف‌مان صحبت کردم مشخص شد که هر دوی ما به پرورش تیم خلاقی برای رسیدن به آن هدف علاقه‌مندیم.

همچنین یوبی سافت اشاره کرد که امروز استودیوی Massive Entertainment  به ۲۰ سالگی می‌رسد. این استودیوی واقع در شهر مالمو در سوئد در سال ۲۰۰۸ به مالکیت یوبی سافت درآمد و همچنان در حال رشد است و طبق اعلام یوبی سافت قصد دارد در دو سال آینده ۲۰ عضو جدید را استخدام کند.

دیوید پولفل مدیر عامل استودیوی مسیو گفت:

بسیار مطمئن اعلام می‌کنم که پاتریک باخ با توانایی رهبری، علاقه‌ی زیادش برای پرورش خلاقیت کسانی که با او کار می‌کنند و جذابیت بازی‌های پر آوازه یوبی سافت استعداد‌های جهانی را تشویق به عضویت در یوبی سافت استوکهلم خواهد کرد. ترکیب این عناصر باعث تشکیل شدن یک استودیوی جدید قدرتمند خواهد شد همچنین توانایی تمرکز تیم روی کیفیت و نوآوری در بازی‌هایی که می‌سازند را در پی خواهد داشت تا این استودیو به یکی از بزرگترین استودیو‌های جهان تبدیل شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده