نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

نت فلیکس کمپانی Millarworld را خرید

شبکه نتفلیکس از خریداری و تصاحب کمپانی کتاب‌های کامیک میلارورلد (Millarworld) که متعلق به مارک میلار است، خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریم نت‌ فلیکس از خرید و تصاحب کمپانی Millarworld خبر داد. این کمپانی مسئولیت انتشار کتاب‌های کامیک مارک میلار را بر عهده داشت و توسط او تاسیس شده بود. این خبر بدان معنا است که شبکه نت‌فلیکس می‌تواند بر اساس تمام کامیک‌هایی که توسط میلار خلق شده‌اند، از جمله Superior، نمسیس (Nemesis)، استارلایت (Starlight) و غیره، سریال یا فیلم‌های جدیدی تولید و از سرویس‌های استریم خود منتشر کند. نت‌فلیکس این خبر را با انتشار ویدیویی در توییتر رسمی خود تایید و اعلام کرده است.

Millarworld

نت‌فلیکس در متن بیانیه منتشر شده گفته است که رویاها در حال به حقیقت پیوستن هستند و کار ساخت محصولات بر اساس این مجموعه کامیک‌های Millarworld به‌زودی آغاز خواهد شد. در حال حاضر شبکه نت‌فلیکس در حال برنامه‌ریزی برای ساخت و تولید فیلم، سریال و برنامه‌هایی برای کودکان بر اساس کامیک‌های تحسین‌شده و محبوب کمپانی Millarworld است، اما تاکنون ساخت فیلم یا سریالی بر اساس این کامیک‌ها تایید و اعلام نشده است و انتظار می‌رود طی سال‌های آینده شاهد انتشار این فیلم‌ها و سریال‌ها باشیم. 

در طی ماه‌ها و سال‌های گذشته، شاهد افزایش کاربران شبکه استریم نت‌فلیکس بوده‌ایم و این شبکه در حال گسترش برنامه‌های اورجینال خود است. نت‌فلیکس پیش از این، از برنامه خود برای گسترش فیلم‌ها و سریال‌های اورجینال خود خبر داده بود و خرید کمپانی Millarworld نیز بخشی از این برنامه است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده