نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

تصاویر جدید قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game Of Thrones

در پی تریلری که از قسمت چهارم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت منتشر شد، حالا از تصاویر جدید این قسمت رونمایی شده که خبر از نبردی بزرگ می‌دهد.

این مطلب ممکن است داستان قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones را فاش کند

 

اوایل هفته گذشته تریلری از قسمت چهارم فصل یکی مانده به آخر سریال بازی تاج و تخت که یکشنبه به روی آنتن می‌رود، به صورت آنلاین منتشر شد و در پی آن امروز هم تصاویر جدیدی از این قسمت برای طرفداران این سریال عرضه شد. همان‌طور که برخی از بینندگان پیش‌بینی می‌کردند، در این تصاویر ما شاهد اژدهای قدرتمندی هستیم که در میدان جنگ قرار دارد و در حال غرش کردن است. در انتهای همین مطلب می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

با احتساب قسمت چهارم که یکشنبه پخش می‌شود، تنها سه قسمت دیگر از این فصل هفت قسمتی باقی می‌ماند. تریلری که از این سریال در پنل شبکه HBO در مراسم کامیک کان سن دیگو به نمایش درآمد، تقریبا از هر چیزی کمی نشان داد و مشخص کرد که طرفداران در این فصل شاهد چه اتفاقاتی خواهند بود. همچنین اعلام شد که این قسمت کوتاه‌ترین قسمت کل مجموعه بازی تاج و تخت خواهد بود.

Game of Thrones

همچنین در تیتر اخبار هفته گذشته بارها به این قسمت اشاره شد و گفته شد که قسمت چهارم قبل از اینکه به پخش تلویزیونی برسد به صورت آنلاین منتشر شده و بخش‌هایی از فیلمنامه به بیرون درز کرده است. بر اساس اخبار منتشر شده، گویا منبع این فاش شدن، کمپانی Star India، یکی از شرکای شبکه HBO در زمینه توزیع رسمی این سریال، بوده است. در بیانیه‌ای این شرکت اعلام کرد:

آنها به سرعت تحقیقات قانونی خود را در شرکت ما و همچنین همکار بخش تکنولوژی و فناوری ما آغاز کردند تا به زودی بتوانند منبع و منشأ این مشکل را پیدا و علت آن را مشخص کنند.

این اتفاق و انتشار قسمت ۴ فصل ۷ این سریال ربطی به خبر هک شدن خود شبکه HBO و همچنین در پی آن دزدیده شدن فیلمنامه ندارد. در اخبار دیگری نویسنده سریال بازی تاج و تخت یعنی جرج آر. آر. مارتین اشاره کرده که طرفداران می‌توانند سال آینده منتظر انتشار کتاب دیگری در مجموعه Song of Ice and Fire باشند.
Game of Thrones

Game of Thrones


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده