نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵

تصاویر هنری جدیدی از بازی God of War منتشر شد

به تازگی سونی تصاویر هنری جدیدی از بازی God of War منتشر کرده که در آن‌ها صحنه‌هایی برفی از بازی به چشم می‌خورد.

کم‌کم به فصل زمستان و زمان عرضه بازی God of War نزدیک می‌شویم. به همین دلیل نیز شاید بی‌راه نباشد که کمپانی سونی تصمیم گرفته تصاویری برفی از محیط این بازی را در حساب توئیتر رسمی خود منتشر کند.

جالب است که بدانید سونی این تصاویر را هم‌چین مفت و مجانی هم در اختیار کاربران قرار نداده، برای دسترسی به این کانسپ آرت‌های جدید، شما باید اول معمای مطرح شده در حساب توئیتر این کمپانی را رمزگشایی می‌کردید. تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید، معمایی طرح شده توسط سونی بود.

God of War

اندکی بعد، حساب توئیتر سونی در کنار انتشار جواب معما که عبارت “Höðr’s Wicked Bite” بود، تصاویر هنری بازی را نیز همان‌طور که وعده داده بود منتشر کرد. در این تصاویر تعدادی موجودات عجیب و غریب که ماهیت آن‌ها هنوز مشخص نیست به چشم می‌خورد. در پیش زمینه یکی از تصاویر اما اگر دقت کنید، دو پای غول‌آسا دیده می‌شود که بعید نیست ربطی به جواب معما، یعنی Höðr داشته باشد.

Höðr در اسطوره‌شناسی نورس به خدای یک‌چشمی گفته می‌شود که برادر بالدر و پسر اودین است. این خدای یک چشم معمولاً با تاریکی و سرما سر و کار دارد. در یکی دیگر از تصاویر کریتوس را می‌بینیم که سعی دارد از پسر خود در برابر دشمنی عجیب و غریب و ترسناک محافظت کند. در تصویر آخر هم نمایی از یک مقبره‌ی پوشیده در برف دیده می‌شود.

هرچند باید در نظر داشته باشیم که این تصاویر تازه منتشر شده، تصاویر هنری هستند و هنوز کاملاً معلوم نیست که در آینده شاهد حضور این موجودات و خدایان در بازی باشیم.

بازی God of War اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی به طور انحصاری برای کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید این تصاویر تازه منتشر شده را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

God of War

God of War

God of War


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده