نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

سونی: بازی God of War طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد

اخیرا یکی از مدیران سونی توضیحاتی در مورد بازی God of War ارائه کرده و گفته که این بازی طرفداران را شگفت‌زده خواهد کرد. 

بازی God of War قرار است اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4 منتشر شود تا طرفداران این مجموعه بتوانند ماجراجویی جدید کریتوس در دنیای افسانه‌های نورس را تجربه کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اسد قیزیلباش، معاون بازاریابی سونی، که در GameStop Expo حضور داشت، توضیحاتی در مورد این بازی ارائه کرده است. 

طبق گفته قیزیلباش، یک تیم بازی‌سازی عالی در استودیو سانتا مونیکا در حال کار روی نسخه جدید God of War است و نمایش‌های اولیه بازی هم نشان داده که تیم سازنده، در مسیر درستی حرکت می‌کند. همچنین به گفته مدیر سونی، نسخه جدید God of War طرفداران این مجموعه را شگفت‌زده خواهد کرد. 

اسد قیزیلباش همچنین به یک نکته جالب هم در مورد بازی اشاره کرده و گفته که تمرکز God of War جدید فقط روی کشت و کشتار نخواهد بود و هدف سازندگان این است که طرفداران به کریتوس در لحظه‌های آرام‌تر بازی و زمانی که خبری از جنگ و درگیری نیست هم اهمیت بدهند. از طرفی دیگر، طبق گفته قیزیلباش مبارزات بازی نیز تغییراتی در مقایسه با نسخه‌های پیشین داشته‌اند و دیگر خیلی شاهد مبارزه‌هایی که در آن کریتوس به تنهایی در برابر تعداد زیادی دشمن قرار می‌گرفت، نخواهیم بود. بلکه مبارزه‌های بازی در اکثر مواقع به شکل یک در برابر یک خواهند بود و کریتوس در آن واحد فقط با یک دشمن درگیر خواهد شد که به گفته قیزیلباش، این مساله باعث خواهد شد تا با خونین‌ترین God of War تاریخ رو‌به‌رو شویم و مبارزات بازی نیاز به استراتژی داشته باشند. 

قیزیلباش در پایان هم اشاره کرد که تبر کریتوس که در تریلر‌های بازی شاهد آن بودیم، به دست همان دوارفی ساخته شده که تبر Thor را هم ساخته است. همچنین این تبر در طول بازی قابل ارتقا خواهد بود. 

نظرات خود را در مورد توضیحات مدیر سونی با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده