// یکشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

خالق فیلم های Guardians of the Galaxy، سریال Starsky and Hutch را بازسازی می‌کند

جیمز گان، نویسنده و گارگردان مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy)، سریال دهه‌ی هفتادی استارسکی و هاچ (Starsky and Hutch) را بازسازی می‌کند.

بخش تلویزیونی سونی پیکچرز به همراه اورجینال فیلم (Original Film) به دنبال بازسازی سریال دهه‌ی هفتادی استارسکی و هاچ (Starsky and Hutch) هستند و به همین منظور جیمز گان، نویسنده و گارگردان مجموعه فیلم‌های Guardians of the Galaxy را نیز برای نویسندگی و تهیه‌کنندگی این مجموعه در نظر گرفته‌اند. برایان گان و مارک گان به عنوان برادر و پسرعموی جیمز، او را در نگارش فیلمنامه‌ی سریال یاری خواهند کرد و نیل اچ موریتز (Prison Break) و پاوون شتی (New Girl) نیز از تهیه‌کنندگان دیگر پروژه هستند. احتمال این وجود دارد که خود جیمز گان، مستقیما کارگردانی سریال را هم بر عهده بگیرد.

سری اصلی این مجموعه، داستان دو کارآگاه به نام‌های دیوید استارسکی و کنت هاچینسون با بازی دیوید سول و پل مایکل گلازر بود که در جنوب کالیفرنیا سوار بر فورد گرن تورینوی قرمز رنگ خود، به مبارزه با جرم و جنایت می‌پرداختند. آنها همچنین صاحب خبرچینی سیاهپوست به نام هاگی بیر هستند که اخبار دسته اول مربوط به فساد در شهر را به گوش آنها می‌رساند. کار ساخت این سریال بر عهده‌ی ویلیام بلین و کمپانی اسپلینگ-گلدبرگ (Spelling-Goldberg) بود که در فاصله‌ی بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۹ در قالب ۴ فصل و ۹۳ قسمت از شبکه‌ی ABC پخش شد.

starsky and hutch

سونی پیکچرز در سال‌های اخیر حقوق آثار کمپانی تلویزیونی اسپلینگ-گلدبرگ را در اختیار گرفته که از محبوب‌ترین سریال‌های کلاسیک آن می‌توان به فرشتگان چارلی (Charlie's Angels) و تی جی هوکر (T.J. Hooker) اشاره کرد که در دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی از شبکه‌ی ABC پخش شدند.

تاد فیلیپس در سال ۲۰۰۴ دست به ساخت نسخه‌ی سینمایی استارسکی و هاچ زد که این اثر در ادامه با فروش جهانی بیش از ۱۷۰ میلیون دلار تبدیل به یک موفقیت تجاری بزرگ برای برادران وارنر به عنوان تولیدکننده‌ی کار شد. این فیلم که بن استیلر و اوون ویلسون در نقش‌های اصلی آن به ایفای نقش پرداخته بودند، به نوعی هجویه‌ای بر سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی دهه‌ی هفتاد میلادی به حساب می‌آمد.

starsky and hutch

سونی پیکچرز به تازگی دست به تولید یکی دیگر از سریال‌های کمپانی اسپلینگ-گلدبرگ تحت عنوان گروه ضربت (S.W.A.T) زده که پخش فصل اول این مجموعه از اوایل ماه نوامبر سال جاری از شبکه‌ی CBS آغاز خواهد شد. از دیگر تولیدات جدید این کمپانی می‌توان به سریال لیست سیاه: رستگاری (The Blacklist: Redemption) به عنوان اسپین آف مجموعه‌ی فهرست سیاه (The Blacklist) و انیمیشن سریالی ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی (Cloudy with a Chance of Meatballs) اشاره کرد که اوایل سال جاری به ترتیب از شبکه‌های NBC و Cartoon پخش شدند.

اورجینال فیلم نیز که بیشتر در عرصه‌ی سینما و تولید فیلم‌هایی نظیر مسافران (Passengers) و مجموعه‌ی سریع و خشمگین (Fast and Furious) فعالیت داشته، اخیرا فصل جدیدی از سریال پرطرفدار فرار از زندان (Prison Break) را برای شبکه‌ی Fox تولید کرده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده