نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

از دو خودروی جدید فیلم The Last Jedi رونمایی شد

نزدیک به چهار ماه مانده به اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، از دو وسیله نقلیه جدید First Order در این فیلم، رونمایی شد.

امروز و در برنامه تلویزیونی Star Wars Show که با محوریت دنیای جنگ ستارگان به روی آنتن می‌رود، از دو وسیله نقلیه‌ای که در مورد انتظارترین قسمت سری فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) یعنی فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) توسط First Order استفاده می‌شود رونمایی شد. شما در انتهای همین پست می‌توانید تصاویر این دو وسیله نقلیه را مشاهده کنید.

اول از همه با مدل AT-M6 روبه‌رو می‌شویم که با نام All Terrain Megacalibur Six هم شناخته می‌شود. این وسیله نقلیه این‌گونه توصیف شده:

این وسیله یک توپ لیزری Mega Calibur Six در پشت خود دارد. فکر می‌کنم که می‌توان به آن توپخانه متحرک و خودران خیلی بزرگ هم گفت که از مدل‌های استاندارد AT-AT بزرگ‌تر است. با اینکه می‌گویند مدل‌های استاندارد AT-AT شباهت خیلی زیادی به فیل دارد، اما مدل‌ جدید آنها یعنی AT-M6 شباهت خیلی بیشتری به نوع راه رفتن و حرکت‌های فیل دارد و همین باعث می‌شود که بتواند لوله توپ خود را به خوبی ثابت نگه دارد.

حال به سراغ دومین وسیله نقلیه First Order به نام Dreadnought می‌رویم که قرار است در فیلم آخرین جدای استفاده شود. این وسیله نقلیه این‌گونه توصیف شده است:

Dreadnought یک سفینه جنگی چهار درجه‌ای است. این سفینه جنگی دارای دو لوله توپ خیلی بزرگ دوار و خودکار است که برای بمباران‌های مساحت‌های خیلی بزرگ و وسیع استفاده می‌شود. اندازه طول آن ۷ هزار و ۶۶۹ متر است. همچنین جدیدترین وسیله نقلیه First Order دارای ۲۴ توپ دفاعی و ضد هوایی در سطح پشتی خود است.

کارگردانی و نویسندگی فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای به عهده ریان جانسون، کارگردان فیلم آجر (Brick) و لوپر (Looper) است و داستان از همانجایی آغاز می‌شود که در قسمت قبل یعنی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) رها شده بود. ما دوباره در این قسمت هم شاهد حضور بازیگران محبوبی مانند مارک همیل در نقش لوک اسکای واکر، کری فیشر مرحوم در نقش ژنرال لیا اورگانا، آدام درایور در نقش کایلو رن، دیزی ریدلی در نقش ری، جان بویگا در نقش فین، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دامنل گلیسون در نقش ژنرال هاکس، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فاسما و اندی سرکیس در نقش سوپریم لیدر اسنوک خواهیم بود. برنده جایزه اسکار یعنی بنیسیو دل تورو، نامزد جایزه اسکار یعنی لورا درن و کلی ماری که بازیگری تازه‌کار است، از جمله بازیگرانی هستند که ما در فیلم The Last Jedi با آنها آشنا خواهیم شد.

این قسمت از دنباله‌ی سری فیلم Star Wars توسط کاتلین کندی و رام برگمن تهیه‌کنندگی می‌شود. از تهیه‌کنندگان اجرایی این اثر می‌توان به جی جی آبرامز، جیسون مک گاتلین و تام کارنوفسکی اشاره کرد.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

Star Wars: The Last Jedi


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده