نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

فیلم Bad Boys for Life ممکن است هیچ وقت اکران نشود

بر اساس گفته‌های مارتین لارنس، بازیگر فیلم Bad Boys (پسران بد)، ممکن است قسمت سوم این سری فیلم، یعنی Bad Boys for Life هیچ وقت به مرحله اکران نرسد.

بعد از اینکه برای مدت خیلی زیادی طرفداران سری فیلم Bad Boys منتظر قسمت سوم آن بودند و خبرهای مختلف و ضد و نقیضی درباره آن تا به امروز منتشر شده بود، به نظر می‌رسد که آنها باید خودشان را برای یک اتفاق بد آماده کنند. آن هم این است که ممکن است هیچ وقت فیلم Bad Boys for Life (پسران بد برای زندگی) به مرحله اکران خود نرسد و هیچ وقت به روی پرده سینماها نرود.

مارتین لارنس، بازیگر محبوب و ستاره فیلم پسران بد، در مصاحبه‌ای با گزارشگر مجله اینترتینمنت ویکلی اعلام کرد که مراحل مختلف پروژه تولید فیلم «پسران بد برای زندگی» مدام به تاخیر می‌افتد و به صورت مداوم تاریخ‌های آن جابه‌جا می‌شود. همچنین به خاطر برنامه کاری پیچیده ویل اسمیت و اینکه او خیلی کم وقت‌های خالی پیدا می‌کند که بر سر فیلمبرداری بیاید، احتمال اینکه پروژه تولید این فیلم به طور کل کنسل شود خیلی خیلی زیاد است. او در این‌باره توضیح داد:

این‌طور که معلوم است و به نظر می‌رسد، قرار نیست ما قسمت بعدی را بسازیم. ویل مشغول بازی در فیلم دیگری است و سرش به شدت به خاطر آن شلوغ است و من فکر نمی‌کنم که قسمت دیگری از این فیلم در کار باشد.

ویل اسمیت اخیرا برای ایفای نقش جینی (غول چراغ جادو) در جدیدترین لایو اکشن کمپانی دیزنی که بازسازی فیلمی با محوریت شخصیت علاءالدین است، انتخاب شده است و همین پروژه جدول زمانی و برنامه کاری او را به شدت مشغول کرده است. با این حال لارنس تاکید کرده که کاملا برای ساخت قسمت سوم این سری فیلم آماده است و اشاره کرد که اگر قرار باشد زمانی فیلم Bad Boys 3 شروع به کار کند و به جلو پیش برود، تمایل و آمادگی کامل را برای همکاری دارد.

علاوه بر تمامی این مشکلاتی که پروژه تولید فیلم پسران بد برای زندگی پشت سر گذاشته، این اثر اخیرا کارگردان خود یعنی جو کارناهان را هم به خاطر مسائل برنامه‌ریزی و زمان‌بندی از دست داده است. اگر خبرهایی را که مرتبط به این اثر است دنبال کرده باشید، می‌دانید که از زمانی که خبر ساخت قسمت سوم این فیلم منتشر شد، بارها تاریخ اکران آن جابه‌جا شده و عقب‌تر افتاده است. اولین تاریخی که برای اکران آن در نظر گرفته شده بود ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) بود که بعد از آن به ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) انتقال داده شد و در آخر هم تا ۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۸ آبان ۱۳۹۷) عقب رانده شد. اما فعلا و در حال حاضر این فیلم به طور کلی از جدول فیلم‌های اکرانی سال ۲۰۱۸ کمپانی سونی حذف شده و معلوم نیست که در نهایت چه بلایی بر سر این فیلم می‌آید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده