نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی The Hunter: Call of the Wild برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تایید شد

بازی The Hunter: Call of the Wild که یک شبیه‌ساز شکار محصول استودیو آوالانچ است، به زودی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر می‌شود. 

استودیو آوالانچ را با سری بازی‌های Just Cause می‌شناسیم اما این استودیو چندی پیش یک بازی شبیه‌ساز شکار با نام The Hunter: Call of the Wild نیز برای کامپیوتر منتشر کرد که بازی نسبتا خوبی هم بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که بازی The Hunter: Call of the Wild قرار است برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز منتشر شود. به طور دقیق‌تر، کاربران این دو کنسول می‌توانند از تاریخ ۱۰ مهر این بازی را قیمت ۴۰ دلار خریده و تجربه کنند. نسخه کنسولی بازی شامل نسخه اصلی و تمامی بسته‌های الحاقی منتشر‌شده برای آن خواهد بود.

The Hunter: Call of the Wild یک بازی شبیه‌ساز شکار جهان‌باز است که در آن می‌توانید در نقشه‌های بزرگ کشور آلمان و منطقه شمال غربی اقیانوس آرام، گشت و گذار کرده و اهداف‌تان را شکار کنید. بازی علاوه بر داشتن حالت تک‌نفره، حالت‌های چندنفره همکاری و رقابتی نیز دارد و مثلا می‌توانید همزمان به صورت هشت نفره با دوستان‌تان به شکار بروید. بازی با استفاده از موتور Apex استودیو آوالانچ ساخته شده و یک شبیه‌ساز شکار واقع‌گرایانه است؛ به طوریکه باید مثلا در هنگام شلیک، به مواردی مثل جهت وزش باد هم توجه داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های بازی هم می‌توان به چرخه شب و روز و آب و هوای متغیر اشاره کرد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده