// چهار شنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

بازی آفرود Gravel میزبان تریلری جدید در نمایشگاه گیمزکام 2017 شد

استودیو Milestone S.r.l در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 تریلر جدیدی از بازی Gravel منتشر کرد که حالت‌های این بازی را به تصویر می‌کشد.

در میان جدیدترین اخبار بازی پیرامون نمایشگاه گیمزکام 2017، ، استودیو Milestone S.r.l تریلر جدیدی از پروژه ماشین سواری و آفرود خود یعنی بازی Gravel منتشر کرد که حالت‌های این بازی را به نمایش می‌گذارد. گفتنی است که بازی مذکور قرار بود تابستان سال جاری منتشر شود که با تاخیر مواجه شد و به اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی موکول شد.

چهار حالت در این بازی جای گرفته است که شامل Cross Country ،Wild Rush ،Stadium و Speed Cross می‌شود. حالت Wild Rush کاربران را در محیط‌ خاکی و کوهستانی رها می‌کند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند. همینطور حالت Cross Country به بازیکنان اجازه می‌دهد پس از اینکه به نقطه پایان برسند در نقشه باز به رانندگی بپردازند و محیط‌های مختلف را کاوش کنند. در آن سو، حالت Speed Cross یک مسابقه اصلی آف‌رود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در مسیر‌های رسمی برگزار می‌شود. در انتها حالت Stadium کاربران را در مسیر‌های قدیمی رها می‌کند که کاربران در آن به رقابت بپردازند.

کاربران در این بازی می‌توانند در ۵۰ مسیر مختلف که در ۱۶ محیط مختلف طراحی شده است، مسابقه دهند. همچنین جدیدا اعلام شد که این بازی از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی می‌کند اما به جزئیات دقیق آن اشاره نشد که این بازی با چه بهبودی‌هایی روی کنسول‌های قدرتمند همراه خواهد بود.

گفتنی است که بازی Gravel در جریان نمایشگاه گیمزکام 2017 قابل بازی خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند از تاریخ ۳۱ مرداد الی ۲ شهریور ماه (۲۲ الی ۲۴ آگوست) به غرفه Trade Stand Booth مراجعه و بازی را تجربه کنند. به گفته سازندگان، بازدیدکنندگان در نسخه دموی این بازی می‌توانند به بخشی از محتویات این بازی دست پیدا کنند که شامل حالت Wild Rush می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر گیمزکام 2017 بازی Gravel را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی مذکور در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی عرضه خواهد شد.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده